Petit miracle.

Un relat de: MarBlava

Es diu Mario i només té un mes. Està ple de vida i energia, però ja fa deu mesos que és viu, encara que abans ningú no el podia veure a simple vista.
Una vida petita que anava creixent mica en mica... però va haver de lluitar per a ser aquí ara. La decisió i voluntat dels seus pares per a que arribés a aquest món va ser decisiva: proves de tota mena, algunes doloroses pel cos i l'ànima, petits germanets que no van ser tan forts com ell...
Quan ja tots ho celebraven, un altre ensurt: el part s'avançava, era pràcticament irreversible, Mario volia sortir amb només 22 setmanes.
Els metges encara no s'ho expliquen, però després de molt lluitar, Mario va venir al món puntual com un rellotge.
Mario ja és aquí, petitó, rodonet i dolç. Si el veus pel carrer per a tu serà un bebè més, però els que el coneixem sabem que és un petit miracle i un veritable regal, fruit de l'amor i la perseverança.

Comentaris

  • T'haig de renyar.[Ofensiu]
    JOANPG | 11-03-2009

    Vols fer el favor d'escriure una altre vegada? Ens manca la teva visió clara i concreta, plena de sentiments i frases encisadores quan exoliques un fet real o imaginari. Escriu o m'enfadaré.

  • 5è aniversari!!![Ofensiu]
    Ullsblaus1 | 11-01-2009 | Valoració: 10

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Veig que[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 07-01-2009 | Valoració: 10

    aquest relat és del 31-8-2007. A hores d'ara, Mario ja deu ser un petit entremeliat que omple de joia a qui l'estima.
    Quina delícia llegir relats com aquest!
    Encara no et visiten les musses? Enyoro els teus relats!
    Un feliç, moooooolt feliç 2009!
    Una abraçada.
    Nonna_Carme

  • Passo pel teu reconet...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 22-10-2008

    de tant en tant, però veig que fa temps que no hi penges rés nou... Tant de bo l'espera ens acosti cada cop més al regal d'una nova lectura.
    Una abraçada

  • felicitats per la mare.[Ofensiu]
    jos monts | 04-08-2008

    Enhorabona Mario.
    Quant s'hi pugui posar dos ceros + ja serà tot un homenet.
    " és un petit miracle i un veritable regal, fruit de l'amor i la perseverança".
    ...M'ha agradat.

  • els meus[Ofensiu]
    Perestroika | 06-07-2008

    dos nebodets van nèixer amb sis mesos i 900 grams escaix. La nena ara té dotze anys, i és força més alta que la tieta. El peque, en té vuit, i m'agafarà aviat.

    Potser és que jo sóc un xic menuda, o ells molt grans i lluitadors?

    M'hi ha fet pensar!

    una abraçada!

  • LLuitar per la vida[Ofensiu]
    Avet_blau | 21-06-2008 | Valoració: 10

    La lluita per la vida comença aviat.
    en un primer moment, no es pot decidir res,
    nomes la fortalesa i el desig de viure;
    volguer neixer abans d' hora,
    perque sent mùsiques i paraules,
    i vol coneixer aviat la vida.

    i La lluita no ha fet mes que començar,
    el mon que li deixem.
    l'obligarà a ser fort, molt fort.

    Avet

  • Ho deuria passar malament[Ofensiu]
    Ullsblaus1 | 21-06-2008 | Valoració: 10


    Ho deuria passar molt malament la mare d'aquest Mario, perquè el voler tenir un fill i esforçar-t'hi però no poder deu ser molt dur. Però que al final l'hagui tingut és una senyal de miracle. Et seguiré llegint :) espero que tu també. Gràcies.

    Un petó d'ullsblaus1

  • Enhorabona,[Ofensiu]
    Josoc | 21-06-2008

    i que sigui per molts anys!

  • He llegit alguns dels teus relats...[Ofensiu]
    joanalvol | 10-03-2008 | Valoració: 10

    Tothom, en un moment o altre, cau en un estat d'angoixa, d'enyorança. Si ets generosa i et mous pels altres, pensa en tu també, cal que t'aturis un moment, sigui tan sols uns minuts al dia. Aquieta't! Cerca la resposta. Car davant el brogit el silenci, davant la pressa la quietud. És una manera de renovar forces.
    Cada graó és un estat de consciència. Quan s'arriba dalt del tot de la piràmide, una de nova invertida ens connecta, i comença un anar a la inversa, de la part estreta fins assolir amplament la raó d'aquest temps que en nosaltres passa, però que no ens esgota.

  • Em recorda la il·lusió que vaig sentir...[Ofensiu]
    Autobahn | 31-10-2007

    ... en tenir el meu primer fill.
    Tot és net i clar. És molt maco que hagis escrit això (d'altra banda, a mi només em surten coses plenes de mala llet, ultimament :S) molt maco i molt necessari.
    Gràcies.
    (Sóc en Florenci, etc. com a lector, veïna de poble :D)

  • Pler de tendresa[Ofensiu]
    Frida/Núria | 26-10-2007 | Valoració: 9

    Ple de tendresa. Felicitats!
    Ara feia dies que no t'hi veia activitat, veig que és del mes d'agost.
    M'alegra saber de tu.
    Una abraçada

  • Artemisa | 18-10-2007

    Gràcies per comentar el meu relat.
    Seguiré llegin-te.
    Un relat senzill, però dolç.

  • BENVINGUT[Ofensiu]
    JOSEFINA | 09-10-2007 | Valoració: 10

    Benvingut Mario.
    Ens agrada que hi siguis.

  • Miracles[Ofensiu]
    Unaquimera | 05-10-2007 | Valoració: 10

    L'amor i la perseverança poden arribar a aixecar muntanyes, dia a dia, gra de sorra a gra de sorra, bri d'herba a bri... poden arribar a crear vida on semblava que no n'hi hauria, i fer-la créixer, mantenint-la assortida de tot allò material i també de tot allò invisible però que alimenta, que abriga, que protegeix igualment.
    Realment, és un gran miracle el poder de l'amor i la constància!

    Un relat petit, a la mida del seu protagonista, i com ell tendre però amb cos, olor, escalfor i consistència.
    Un plaer, llegir-ho.

    Un plaer tornar a rebre els teus comentaris.

    I un plaer enviar-te una abraçada ben càlida de tardor que comença,
    Unaquimera

  • És molt dolç[Ofensiu]
    Josoc | 04-10-2007

    T´he descobert gràcies al comentari que has fet d'un relat meu. A partir d'ara seguiré els teus escrits.

  • la vida [Ofensiu]
    jaumesb | 04-10-2007 | Valoració: 10

    és un miracle

  • Un relat ple de força[Ofensiu]
    GTallaferro | 24-09-2007 | Valoració: 10

    contundent i ple de coratge, com el petit i alhora gran Mario. Moltes felicitats a tots. Segur que serà un gran lluitador.
    Una gran abraçada :)))))

  • felicitats[Ofensiu]
    ANEROL | 12-09-2007

    pel nou vingut per la vostra perseverància, esperaça i amor

  • En passan tnts...[Ofensiu]
    JOANPG | 04-09-2007 | Valoració: 10

    Aquest petit miracle que tant maravellosament descrius, és un dels molts que , a diari succeiexen i, com és lògic, ens pasan per alt.
    Gràcies per recordant-se que la vida d'avui no tant sol són guerras, violència, desastres , sinó que també esta plè de tendreses i amor.
    Una forta encaixada de Joan.

  • Grans miracles...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 31-08-2007 | Valoració: 10

    que només poden ser viscuts per aquells que els gaudeixen de prop. Els altres però també podem celebrar-ho a través del teu relat i del sentiment que ens has transmés. Enhorabona!
    Una abraçada

Valoració mitja: 9.93

l´Autor

Foto de perfil de MarBlava

MarBlava

17 Relats

201 Comentaris

33323 Lectures

Valoració de l'autor: 9.86

Biografia:
De vegades sóc una illa,

d'altres una roca,

les més, em deixo emportar per la nostàlgia

de les onades de la mar blava....