PERVERSIÓ DEL SISTEMA. Colometa

Un relat de: colometa

El Ple del passat dia 20 a l'Ajuntament de Barcelona, va ser el més mogut i, alhora el més interessant , de tota la democràcia. Des l'any 1977 que governen els socialistes amb els seus socis adherits, in secula seculurum, ( fins que la mort els separi) : els incandescents d'ICV amb la companya del Conseller Saura , no haviem viscut un espectacle tan sublim ni haviem vist un alcalde tan enfurismat. Que n'estava d'enfadat el Sr.Hereu!, el Sr. posat a dit vuit mesos abans de les eleccions Municipals ,per poder fer la campanya socialista amb diners dels ciutadans de Barcelona, amb els diners de les pobres vídues ( 450 E/mes) , dels mileuristes, dels empleats del Metro, dels immigrants, etc... Mireu si n' estava d' enfadat el descendent de Sant Salvador de Toló) que després de felicitar l'oposició per haver guanyat la votació en contra del TGV per la Sagrada Família va explicitar tots els càrrecs que ostenta al'Ajuntament de Barcelona i va dir que estava prohibit aplaudir i que calia respectar l'accord de tots els partits.Es veu que té la pell molt fina quan no pot fer la seva voluntat. Llàstima que han tingut de passar 30 anys perquè se n'adonés. És curiós que aquells que tan recriminaven la permanença de 23 anys deJordi Pujol al front de la Generalitat de Catalunya, per haver estat el més votat durant 5 legislatures (no com l'actual que va perdre) repeteixo , és molt curiós i , diria malintencionat, que aquests que llavors romanien a l'oposició, ara no s'adonin que porten governant Barcelona 30 anys amb aliances interessades i ara fins i tot,amb una minoria aplastant, gairebé asfixiant.Jo afegeria que en qualsevol país europeu seria inadmissible i , no crec pas, que el sistema ho permeti massa temps. La manca de lideratge és flagrant i quan la corda es tensa tant al final és trenca. "l'avaricia rompe el saco" i , aquest lema serà una realitat perquè la rauxa té el límit que els ciutadans assenyats estiguem disposats a soportar.. Aquestes darreres Municipals ,els socialistes catalans han tensat la corda fins a deixar-la com un fil de cuc amb elmercadeig dels alcaldes convergents que s'han vist obligats a passar-se a les files psoelistes : uns per porucs, d'altres per una ambició personal desmesurada.,però tots ells han sucumbit als braços llaminers que ben aviat s'han tornat presuptuosos.Com coneixen Maquiavel els socialistes!, fins i tot els pagesos de secar en saben un munt....fins al punt que els rumors que feien córrer pels pobles dels transfugats, (un cop tancada l'operació i les llistes al Jutjat,) éra que els alcaldes convergents els havien implorat que els acollissin al seu faldó perquè el seu partit no els hi feia cas. i, ells deliraven per treballar pel bé del seu poble. Quina por... no voldria estar ala pell dels alcaldes trasmudats! Massa poder en unes mateixes mans és perillós perquè és fàcil caure en la temptació de creure's el Totpoderós i , llavors, d'allò de tot s'hi val, els amiguets , els germans, dones, fills, sogres, gendres, nets, avis, etc...com diria l'amic Cuní, tot plegat un sidral de díficil solució. Veig que aquest Govern fa tot allò que critiva als altres, compte doncs, que quan critiva al president Pujol de creure´s que Catalunya éra la seva propietat privada, no s'estiguin ells apropiant, de veritat , de Catalunya i de Barcelona? Aquesta és la qüestió: el príncep de Maquiavel en té part de la culpa....i nosaltres, els ciutadans, de permetre-ho.

Comentaris

  • abús de poder[Ofensiu]
    colometa | 06-03-2008

    està clar que els abusos de poder resulten perversos i, a la llarga, es giren contra aquells que els practiquen. Massa impunitat per als mentiders i un periodistes massa babaus que segueixen com a bens. Potser perquè són recompensats pels càrrecs Públics i també per l'eròtica d'amic del PoDERÓS..

  • deficit democràtic[Ofensiu]
    colometa | 15-01-2008 | Valoració: 8

    els socialistes han posat a dit , mesos abans de les eleccions a 27 alcaldes . Això demostra l'abús del PSCOE del sistema democràtic. Cal acabar d'una vegada amb aquest desori i abans de les properes eleccions legislar a propòsit.