Perquè tothom té dret a tenir amics

Un relat de: annah

Perquè tothom té dret a tenir amics. Perquè no hi ha ningú que no encaixi amb ningú. Perquè tots som com una peça d'un puzle gegant, el món, la societat, i cal trobar la peça amb la qual encaixem. Perquè tothom té algú amagat en un raconet de món. Potser no al mateix poble, ni ciutat, ni país, potser a l'altre hemisferi. Però ningú està sol.
Només cal escoltar el cor, els sentiments, la intuïció, i segur que apareixeran els amics.
Si ets un xerraire que parla pels descosits, segur que hi ha algú a qui li agradarà sentir-te.
Si t'agrada l'aventura i viure a tot risc, segur que hi ha algú que estaria disposat a seguir-te a on volguessis.
Si t'emociones amb facilitat, segur que hi ha algú que qui li agradarà per fer-te plorar d'emoció.
Si t'agrada el silenci, segur que trobaràs algú amb qui a través de la mirada tindreu llargues converses.
Si t'agrada riure, segur que hi ha algú que farà que els teus ulls mai vessin llàgrimes.
Perquè no hi ha ningú que no encaixi amb ningú. Perquè si obres bé els ulls, segur que trobaràs els teus amics.

Comentaris

  • Genial[Ofensiu]
    Lecram | 05-04-2011 | Valoració: 10

    I si t'agrada escriure...sempre trobaràs algú disposat a llegir-te :) aquest és un dels meus relats preferits....:)