Perquè tot canvia

Un relat de: petitona

Arriba Nadal…tots els carrers plens de les típiques llums emprenyadores que no fan altre cosa que gastar energia...pares atabalats fent compres de ultima hora...mares d'adolescents que ni tan sols saben que comprar...dinars...família...regals...
I tu a casa, davant de l'ordinador, esperant que arribi l'avia i desitjant que arribi la nit de cap d'any per sortir i divertir-te...i sembla que mai arribarà...però de cop i volta, tot això desapareix i apareixen els amics, que sempre estan allà, amb regalets per a tu...però a casa tot continua igual. I la mare prepara l'escudella i el pare mira la televisió... i tu, que odies Nadal, et sembla que per un moment tot canvia...i cap d'any...dia de borratxeres inoblidables...dia de conèixer gent...de ballar, de fumar i de molt més...però per a mi és un dia on tot comença...on intento deixar tot enrere...un dia on intento oblidar i començar... un dia en el que intentaré oblidar l'anorèxia... un dia on tot canviarà...

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de petitona

petitona

17 Relats

19 Comentaris

19854 Lectures

Valoració de l'autor: 8.62

Biografia:
Nascuda al 90, a ple juliol, nena, petitona i ploramiques. Ara, m'he convertit en la noia que podeu observar, estudiant de batxillerat, enamorada de ningú i aquest algú, tornant-me boja. Massa experiència, no en tinc en temes de literatura, només em vull fer un petit forat al món de la paraula"lliure". Potser, amb la poca edat que tinc, poc ser de la vida i sincerament, tampoc m'agradaria de saber més,però un consell us dono: no malgasteu la vida per tonteries o manies, viviu-la i prou, arrisqueu-vos, parleu, estimeu, declareu-vos, salteu, balleu, crideu, canteu, viatgeu...però sobretot, viviu.

"la vida es com els gelats a l'estiu, si no te'l menjes, es desfà"
CARPE DIEM

"un home sense terra no serà mai un home lliure!!la terra a de ser per aquell que la treballa amb les seves mans!