Perill al país dels dibuixos animats

Un relat de: Josep Clínez

Un dia com qualsevol altre al país dels dibuixos animats l'Arwen, la chica guapa del Senyor dels anells, la Nisae, la mare del Shin Chan i Marge Simpson cotillejaven del veïnat al ciber cafè de l'Spiderman, un lloc molt agradable que va fundar Spiderman avorrit ja de que no hi haguera ningú per salvar. Mentrestant a casa dels Simpson, Homer i Hiroshi, el pare d'en Shinozuke es prenien una bona cervesa i a l'habitació de dalt de ca els Simpson, la Lisa i hermione, la de Harry Potter, jugaven a "Bruixades maletes i bruixades bonetes", un joc que s'havia inventat Hermione. Tot estava tranquil, però ningú s'esperava el que passava a ca els Nohara: Shin Chan feia una de les seues i aquesta vegada de ben grossa: Havia pensat de tocar per telèfon a Bart Simpson, Harry Potter, Nobita, Frodo i a Ash Ketchum! El que volia Shin Chan era fer una lliga de "Súper Xics" per a combatre els dolents del país, si ja se que més d'un pensarà que esta tal lliga de Super Nois té menys futur que el fari cantant en anglès, però Shin Chan no pensava el mateix, ja que s'ho va prendre molt a pit, que diuen. Al cap de poc més de mitja hora, tots estaven a ca el Shin Chan i es clar tots es van estranyar de que Shin Chan havera convidat a tant selecte combinat, podríem dir i Shin Chan amb aires d'orgullós digué:

- Escolteu-me bé, perquè no ho repetiré 2 vegades, vos he cridat per fer-vos una oferta.

- Quina classe d'oferta? Preguntà estranyat Nobita.

- Una oferta a la que no us podreu resistir, vull fer un grup de "Súper Nois" per a defensar el bé per tot el país del dibuixos animats.

- I, que rebem a canvi? Va dir Bart Simpson, un garrepa rematat.

- La satisfacció d'ajudar al nostre poble, qui s'apunta?

Tots menys en Bart Simpson van alçar el braç amb una gran il·lusió i en veure que Bart no alçava el braç van dir tots a l'hora:

- Porfaaaaaaaaa...

- Si no hi ha diners pel mig no. Va dir Bart amb una veu que donava més repelús que la novia del muñeco chucky despullada.

- Doncs no ens fas falta. Va dir en Frodo amb una veu de rebuig suprema.

I el Bart, com que no suporta que el rebutgin, va acceptar de ple al instant.


Al dia següent van quedar per buscar la primera missió però abans de poder-ho fer la llum se n'anà de sobte i es sentí un crit esgarrifós.

- Que serà això? Digué un poc espantat el Harry Potter

I a corre-cuita cap al carrer es trobaren amb... El professor Dumbledore estirat al carrer! Però quan cridaren a l'ambulància era massa tard: El professor Dumbledore havia mort dessagnat a causa d'un dispar, i , el més estrany era que al costat del seu cadàver hi havia una nota que deia: Demà al matí a l'estadi del barri Hogwarts. Firmat: La pistola rosa.


Al dia següent, a l'estadi tot estava ple de gent: Des de la Jennifer López fins a Mortadelo i Filemon. No s'ho podien creure! En un cartell posava: Combat del segle La pistola rosa contra els Súper Nois. Anaven a lluitar enmig d'un estadi grandíssim. Un home els digué que passaren als camerinos per preparar-se abans el partit i en un tres i no res com aquell que diu estaven enmig l'estadi.

- Senyores i senyors, sóc la àrbitre Barbie Rapunzel i el combat de ui comença ara: Súper Nois a l'esquerra i La Pistola Rosa a la dreta. Primer combat: Dels Súper Nois ix Shin Chan i de La Pistola Rosa ix La senyoreta Matsuzaka.

Era increïble, el grup de la pistola rosa estava format per: La senyoreta Matsuzaka (l'enemiga de Shin Chan), en Gegant (l'enemic d'en Nobita), Draco Malfoy (l'enemic d'en Harry Potter), Saruman (l'enemic d'en Frodo), Nelson (l'enemic d'en Bart) i Gary (l'enemic del Ash). Tots els seus enemics en un mateix paquet! Però no hi havia temps de contemplacions, el primer partit començava: Shin Chan-Matsuzaka.

- Sóc la Barbie i començo a comentar el 1r partit. Tant el Shin Chan com la Matsuzaka rodejen el cap però de sobte, el Shin Chan trau el seu cul i crida: Atac del súper cul cul. És increïble la Matsuzaka ha caigut a terra sense poder fer res. Guanyador Shin Chan. 2n partit: Harry Potter contra Malfoy. Malfoy ataca amb un Flipendo seguit de 2 duriuris, oh, que mala sort, el 2n duriuri li ha tocat de ple a la panxa, el partit està sentenciat. Guanyador: Malfoy. 3r combat. Frodo contra Saruman. Frodo es manté a la defensiva però Saruman vol atacar. Saruman té una bola de foc a les seves mans i va a llançar-la contra Frodo, fiu,fiu,fiu
oh, no li ha pegat la bola, quina llàstima. Guanyador: Saruman. 4t partit: Ash contra Gary. No lluitaran amb pokémon sinó amb els punys oh que patada de Ash a Gary i que puntada de peu. Guanyador: Ash. 5e partit: Gegant contra Nobita: en Gegant es tira damunt ell però Nobita l'esquiva i oh, que patada a la nuca. Guanyador: Nobita. 6e combat: Nelson contra Bart. Bart agafa el tirachines i li pega directe al maluc, la part dèbil del Nelson. Guanyador: Bart. Els Súper Nois han guanyat 4-2.

I, així va ser com els Súper Nois van venjar la mort de tant estimat Dumbledore.

Comentaris

  • la setmana de...[Ofensiu]
    Lavínia | 10-01-2005

    aquest teu primer relat compagina personatges dels dibuixos animats i de la literatura juvenil ("Harry Potter" i "El Senyor dels anells") amb bastant gràcia i amb un lèxic que denota la teva edat. està força bé. M'ha agradat, Josep.

    Bé. No t'havia comentat mai res i ara començo a fer-ho. He començat per l'últim escrit teu i després me n'he adonat que era millor començar pel principi.

    Petonets

  • Ben respost.[Ofensiu]
    MikiL | 13-06-2004 | Valoració: 8

    Hola Josep, doncs això molt ben dit. Estem aquí per a llegir i per fer crítiques constructives. Hi ha moltes maneres de donar opinions i encara que Internet sigui evidentment un mitjà anònim no hem de perdre el respecte ni l'educació. Endavant, que guanyis molts més premis i sobretot no deixis mai d'escriure!!!

  • Sóc el Josep Clínez[Ofensiu]
    josep92 | 13-06-2004

    A veure, benaflec, ja sé que poques persones coneixen els premis Sambori, però no per això és un premi de chiquiparc. El premi Sambori és un premi a relats escrits per joves. El premi es redueix al país Valencià, per això no el deus conèixer. Admet que la biografia le posada un poc de "cachondeo", però tempoc crec que la meua història siga tan penosa com per a ficar-li un 1, encara que sé que tinc que millorar.

    Josep Clínez, que fa comentaris com Josep92

  • Està prou bé.[Ofensiu]
    Sergi3 | 12-06-2004 | Valoració: 8

    No puc dir que no m'haja agradat, però tampoc m'ha encantat. Però bé, a la pròxima ens esforcem més.
    M'ha encantat el comentari que li has fet al poema "Versos d'insomni" (si hagueres vist el meu al "intentà nèixer").

    Força Barça!!!