Perfums de lluna

Un relat de: onatge

El revolt
del capvespre
ens penetra
com l'arracada
a l'orella,
suaument.

Al revolt
del capvespre
la mirada
de la nit.
Perfums de lluna.
Enyorança de sol.
La calidesa del
somni en companyia.
Escriure el
poema a dos.

Al revolt
del capvespre
caminar damunt
del mar...



Comentaris

  • I encara vull afegir[Ofensiu]
    caeliusmarcus | 31-05-2008 | Valoració: 10

    com m'arriba el perfum de lluna!

  • eeeeeeeeeeeeei..................[Ofensiu]
    caeliusmarcus | 31-05-2008 | Valoració: 10

    Senzillament senzilla, tendrament tendre... m'ha encantat...

  • Llibre | 13-05-2008

    Al revolt del capvespre... M'ha encisat, aquesta imatge. És i no és el capvespre, de la mateixa manera que allò que hi trobem és i alhora no és perquè forma part dels nostres somnis, dels anhels més agosarats. I la lluna, amb la seva aurea platejada, ens ajuda a aromatitzar aquest espai tan necessari.

    Fins aviat,

    LLIBRE

    PS.- Creia que tenia el teu correu... no sé... me l'hauré venut? Hjeheje... Res, només comentar-te ja que vam quedar que t'avisaria, que aquest proper divendres 16 de maig fem una presentació de Jocs de guerra. Cosa d'infants a la llibreria Ma'at de Vilanova. A les 19.00 A veure si hi ha sort i ens podem veure!

  • naRs | 06-04-2008 | Valoració: 7

    m'encanta el ritme!

  • Els perfums..[Ofensiu]
    luluji | 06-04-2008 | Valoració: 10

    a mi les olors, moltes vegades en transporten a temps passats, que mai seran oblidats..

Valoració mitja: 9.25

l´Autor

Foto de perfil de onatge

onatge

462 Relats

846 Comentaris

392556 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc nascut mortal amb data de caducitat, però mentre tant navego a rem per la vida i estimo i sóc feliç, no ho digueu a ningú em prendrien per boig...
Escriure és com respirar, aigua per la set, és el far que sempre em duu a la meva platja...
Abans el meu cos no sigui un eco de foc i cendra... VISC.


No ajornis el viure. Viu i estima en grandesa i en profunditat. Estimar no té sinònim.


(la data de publicació dels poemes no es correspont amb la que foren escrits)

GRÀCIES PELS VOSTRES COMENTARIS. EL GUST ÉS MEU I LA PACIÈNCIA ÉS VOSTRA.

Per al que convingui, no mossego.

onatge@gmail.com

onatges.blogspot.com