Perdut en l´espai interior

Un relat de: deslaol

Veure la cara de la persona, és veure la seva anima,
mirar els seus ulls, esbrinar el seu esperit.
Les cares reflexen la veritat més enllà de les paraules que desprenguin els autors.
Potser són moltes les persones que hi ha al món, però pocs arriben a ésser sers humans.
Sentat a la consulta, rera la meva taule de roure, ben protegit...miro a les persones frustrades que no tenen sortida i que s´han complicat tant la vida, que les pors no els deixen moure i dia a dia i segon a segon, les pors del incoscient són més grans i la immobilitat més eterna.
Ja no saben qui són i molt menys qui van ser, son buits i fràgils, i molt més quant volen aparentar una fortalessa per por a ser descoberts.
dia a dia van passant els pacients que realment no es volen curar, els escolto els hi donc la medicació per aturdir la psique i en finalitzar surto al carrer i veig gent que perfectament podria ser carn psiquiàtrica.
vaig a casa a buscar el refugi de la dona i em paso la nit investigant algun remei per a aquesta societat cada dia més malalta.
al final el cansament de la pena i la frustració hem fan rendir i dormo pensant amb esperança que demà algú més es curarà.

Comentaris

  • perdona, no t'he comentat abans perquè he estat sense ordinador[Ofensiu]

    tens raó amb el que dius. Hi estic plenament d'acord. de tota manera també hi ha gent que "somiem", que ens pengem del núvol i cerquem camins de creació que omplin de llum tota fuscor.

    Et felicito `per la força del relat, deslaol, endavat!Una abraçada!

  • CONTENTA????????????[Ofensiu]
    deslaol | 06-07-2006

    que puc estar contenta? JUUUUUAAAAAAAA
    sera content, ignorant.
    Una culota al gimnàs? JUUUUAAAAAA
    JUAAAAAAAA.
    El gimnàs ès per narcisistes i gent a qui li sobra el temps, Jo tinc altres hobbyes, tu deus ser un man of the moon.
    Ara en serio, m´agradaria tracta-te ja que et considero un individu deslligat de la reaitat en un grau de 56, si tinquessis una mica de valor i hem donessis una adressa dins de relats, et podria anar ajudant a afrontar qualsevol tipus de neurosi avançada que comporti aquests raonaments tant desenfocats.
    Qui ets?, ets mascle suposo? edad? dedicació?
    hobbies? intents de suicidi? agressionsfísiques o psicològiques? expliquem algo sisplau.

  • .............[Ofensiu]
    deslaol | 05-07-2006

    I tu?, Ets qui et penses que ets?, perquè parles en tercera persona?, chup chup chup, quina tocada de vieles que portes. Que prefereixes, una foto en pilotes?, t´exita més? o hem poso un traje de làtex sadomaso? Sr.Etic.....JUAJUAJUA

  • .......[Ofensiu]
    Zacarias | 05-07-2006

    Tinc curiositat per saber qui és el de la foto..és qui em penso que és? vols dir que és ètic penjar-la aquÍ?

  • tens raó[Ofensiu]
    llu6na6 | 27-06-2006 | Valoració: 9

    jo crec que és l'entorn, "l'hàbitat" qui en té molta part de culpa. L'altra potser prové del fet de no haver sabut desenvolupar prou bé, des de nens, un esperit crític davant qualsevol fet o situació.

    Hi ha molta inseguretat, molta por, i això és el pitjor que ens pot passar. La por és capaç de fer de l'home un manyoc de desferra d'animal de no res.

    perdona, sóc optimista malgrat tot. He estat mestre 37 anys i CREC, de debò, en un món millor.

    M'ha agradat molt conèixer-te, ser comentada per tu amb tanta amabilitat. T'ho agraieixo molt i... endavant "deslaol", no paris MAI de denunciar tot allò que no t'agradi.

  • surprise[Ofensiu]
    arvit | 27-06-2006 | Valoració: 1

    vaja...tu per aquí, continues com sempre, marxes i tornes quan et dona la gana sense dir res als companys.
    No cal estudiar tant, les aparences solen ser estranyes.
    quantes cobayas tens actualment?
    com dius en un dels arxius que tens al pc (jajaja) som animals d´hàbits quasi invariables.
    Per cert, el teu escrit és per riure.

Valoració mitja: 8.75

l´Autor

Foto de perfil de deslaol

deslaol

1 Relats

15 Comentaris

1514 Lectures

Valoració de l'autor: 8.75

Biografia:

Últims relats de l'autor