Per tu

Un relat de: FadaMalvada

Em falta l'aire, em costa respirar. Noto una pressió ací al cor..que m'activa, em revolica les papallones de la panxa, em fa somiar..i quan per fi desperte d'aquest somni, tendre, i obric els ulls, poc a poc, allí estan, dos abismes blaus, mirant-me, i recordant-me que no, esta vegada no és un somni. Tu estàs aquí, ets real, tot és real. Cada bes, cada carícia, cada somriure..cada moment compartit, ple de màgia.. i m'acarones la cara, mirant-me sense parlar, però deixant que les paraules que les dos volem sentir arriben a mi per els teus ulls..i m'abraces amb força, per a que no m'escapés, però escapar-me? no podria.. estic totalment lligada a tu, i torne a sentir eixe vertigen a la panxa, vertigen per la velocitat del nostre amor, una sensació que m'ataranta, però que em plena de vida, i es que amb tu al meu costat no pensi frenar..que la màgia i la velocitat ens duguen fins on vulguin, si és amb tu, qualsevol destí serà perfecte..
I mentre, mirant-hi als ulls no puc parar de pensar..t'estime!

Comentaris

  • un relat[Ofensiu]
    joandemataro | 18-06-2010 | Valoració: 10

    molt sensual i dolcet... en poques paraules diu molt, desprèn energia, il.lusió...enamorament
    et felicito
    fins la propera
    joan

l´Autor

Foto de perfil de FadaMalvada

FadaMalvada

5 Relats

4 Comentaris

5242 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99