Per sempre

Un relat de: NEULA
Gairebé ho tenia, el secret més valuós, l’objectiu que tants havien perseguit sense abastar. S’hi va dedicar en cos i ànima, va deixar de banda amics i família. Gairebé no dormia, amb prou feines menjava, tot era treballar i treballar. Tot valdria la pena quan ho aconseguís. I finalment ho va aconseguir. Només havia de fer un pas més, i el va fer. Ni va pensar que no hi havia marxa enrere. Ja ho tenia. Tot el temps del mon davant seu com un oceà immens, inabastable, tot per a ell. Llavors es va adonar que estava sol.

Comentaris

  • Compartir[Ofensiu]
    nadàlia | 27-06-2011 | Valoració: 8

    M'ha vingut al cap després de llegir el teu relat, que poder oblidem compartir objectius, fer-ho plegats, trametre il.lusió, comunicar el què volem...no deixar-ho tot dins de la closca i convertir-se en un anacoreta que objectiva sol, que pensa sol, que treballa molt sol, fins que s'adona que sempre fa fa falta un cop de mà i llavors la solitud provocada esdevé com una punyalada, i,sanglotant, ell, encara no ho entèn...

  • Els ingeniers[Ofensiu]
    Alícia Gataxica | 20-12-2010

    de vegada tenen idees d'aquestes el secret que revolucionarà el món, però perden la familia i els amics...

l´Autor

Foto de perfil de NEULA

NEULA

30 Relats

94 Comentaris

47834 Lectures

Valoració de l'autor: 9.34

Biografia:
M'agrada escriure, el teatre, la ràdio,la poesia. Vaig fer servir Relats en Català per penjar els meus primers relats i encara recordo la il.lusió que em van fer els primers comentaris. També hi he passat bones estones llegint. Ara no estic tant per aquí , tinc més coses al blog de l'associació Lletrícola de Mataró, blog: planetalletra.org