Per què?

Un relat de: simplement

Com dir-te tot el que ets per a mi? Com explicar-te el que sento per tu? Com demostrar-te que sense tu no sóc ningú?

I és que tu eres, escassos mesos enrere, la meva raó de somriure, les meves ganes de plantar-li cara a la vida, tu eres la meva energia per superar els meus temors...

I ara què?

Què faig ara que tot això ha acabat? Ara que ja no em vols tornar a veure? Ara que m'odies i sóc la teva pitjor enemiga? Com faig per recuperar la teva confiança? Com faig perquè deixes d'odiar-me? Com faig per desenrotllar una amistat que mai ha existit?


ET NECESSITOOO!(LL)



tu fòres el meu únic amor, la meva rao de ser... i des d'aquell dia en que'm vas dir que aquesta història perfecta formada per nosaltres dos havia acabat... el meu cor va parar en sec...



ara... ja fa 4 mesos... que se m'han fet eterns... es el meu pitjor malson... despertà al matí i veure que no hi ets... mirar el móvil i veure que no hem trucaràs... saber que no tornaràs i les ganes boges de plorar a tot hora...



perque sense tu no sóc ningú, sense tu no puc...



sinó estàs aquí amb mi, jo no puc sentí, jo no puc sentí...



i sempre estaràs al meu cor...



t'astimuuuuuuuuuu(LL)

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

simplement

2 Relats

0 Comentaris

923 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
tinc 14 anys faig 15 aquest any...

es la tercera vegada que ho intento pero les altres vegades no ma arribat res...

i no puc escriure... espero que ara si...

roseta1393@hotmail.com

www.metroflog.com/ifeeldiferent

si voleu saber de mi, coneixem o algo ahi o podeu fer ;)

Últims relats de l'autor