Per què no creiem en la màgia?

Un relat de: kisa

Per què no creiem en la màgia?, és una cosa que em pregunto tots els dies, quan els postres pares ens revelen el "secret", que no penso anomenar per si algun nen llegeix aquest relat, la gent no torna a creure en la màgia, però jo crec que hi ha un altre tipus de màgia que la gent no es dóna compte que existeix, per exemple la màgia de l'amor, és una màgia intensa que et fa viure experiències molt bones i altres de molt dolentes però si la màgia de l'amor és molt forta ni la mort la pot trencar, perquè si en els nostres cors guardem els records que hem passat amb aquella persona, encara que es mori, per a nosaltres estarà viva perquè la màgia de l' amor pot estar en els records, en les fotos i principalment en el nostre cor, un altre exemple és la màgia que creem nosaltres quan algú està trist, quan anem a ajudar-lo, això és màgia, aquella empenta que et donen per a que tiris endavant, aquell pas que dónes gràcies als teus amics/gues, a els teus professors, a els teus familiars o a la gent del teu costat, això és màgia, una màgia que es veu, que es pot gaudir d'ella però que no ens donem conta que és màgia. Hi han més exemples, però el que hem d'aprendre és que la màgia no significa volar o comunicar-se telepàticament, sinó que hi han petites coses en les que no ens fixem, però que son petites guspires de màgia, així que no digueu mai més: NO CREC EN LA MÀGIA.











Comentaris

  • HO HAS FET FORÇA BÉ.[Ofensiu]
    nuriagau | 30-10-2008 | Valoració: 9

    Em sembla bé que creguis en la màgia. I em sembla molt bé que demanis que et comentin els relats.
    Em sembla molt millor que dediquis el teu temps a escriure. Segueix fent-ho.
    Un petit incís: podries posar alguns punts més? La lectura del teu relat es dificulta per la quantitat de comes. Caldria que, de tant en tant, posessis algun punt.
    Endavant! Ànims!
    Espero anar veient més relats teus.

    Núria Gausachs i Cucala

  • PLIS...[Ofensiu]
    kisa | 23-03-2008

    Si us plau comenteu sinó no sabré si ho he fet bé.