Per què les trucades són prioritàries? (de la sèrie: Reflexions trascendentals d'un porc espí)

Un relat de: Tiamat

Benvinguts a la nova, primera i suposo que última entrega de

REFLEXIONS TRASCENDENTALS D'UN PORC ESPÍ,

amb la Tiamat com... El Porc Espí.

el peluix de l'habitació com... La Vaca Que Menja Patates Fregides Per Berenar.

i l'aranya que penja com... L'Aranya Que Penja.


i la reflexió trascendental del dia d'avui (6 de setembre del 2004, a 2/4 i 5 d'1 del migdia, despés de visitar la dentista i una senyora que m'ha fet una prova per saber si tinc prou nivell per fer el First aquest desembre) és:

PER QUÈ LES TRUCADES SÓN SEMPRE PRIORITÀRIES?

No us ha passat mai, amics, amigues, grans, petits, macos, lletjos, estúpids, patètics, estrelles de Hollywood, estrelles de Bollywood, escamarlans i cargolines assassines?

El què!? us preguntareu.

Ho sé! amb tantes persones a qui m'he dirigit, se m'ha oblidat de dir quina era!

El què!?

La pregunta!

Aaaah.

Gràcies, vaca que menges patates fregides a l'hora de berenar i aranya que penges, per fer-me les veus que representen el públic exaltat! Gràcies, de debó, gràcies.

La pregunta!

Ah sí. No us ha passat mai que, mentre algú us està atenent, sona el telèfon i s'obliden completament de la vostra presència?

No!

No! Com pot ser això, no m'ho crec!

Som una vaca i una aranya, no ens passen aquestes coses!

Entenc. En fi. És igual. El cas és que a mi, un porc espí amb punxes fetes amb escuradents (sense fer servir, no fotem!), sí que m'ha passat.

Ooooh, quan?

Avui!

Avui?

Sí, avui!

Només avui?

No, més cops.

Ooooh, explica-ho explica-ho.

Està bé, si insistiu...

Estava en el guió.

Calla, vaca. Avui estava asseguda davant d'una senyora que m'estava corregint una prova que havia fet per saber si tenia prou nivell com per treure'm el First aquest desembre.

I què i què?

Ha sonat el telèfon.

Oooooh, quines coses més estranyes que passen al món dels porcs espins!

Calla, aranya, tu què saps.

Doncs sí, ha sonat el telèfon, i la senyora, que de fet era la recepcionista però tenia les respostes de la prova en una fotocòpia, l'ha despenjat. I sabeu què volia el de l'altra banda de fil telefònic?

...

Podeu tornar a parlar...

Ooooh, què volia?

No ho sé, no ho he escoltat! Però res gaire urgent.

Quin és, doncs, el problema?

Per què el que ha trucat tenia prioritat? Per què la recepcionista no podia dir-li, simplement: "escolta, perdona, podries tornar a trucar més tard?" i en canvi a mi podia mirar-me amb uns ulls que deien "escolta, perdona, et fa res esperar un moment?"? Per què una persona que solament ha fet l'esforç de marcar un número de telèfon té preferència sobre una persona que s'ha pres la molèstia de desplaçar-se fins davant la recepcionista i esperar una bona estona per tal que l'atenguessin? Per què, eh?? Per què?!

Gran reflexió, porc espí. Felicitats. No tenim la resposta.

I fins aquí, amics, amigues, grans, petits, macos, lletjos, estúpids, patètics, estrelles de Hollywood, estrelles de Bollywood, escamarlans i cargolines assassines, la reflexió del dia d'avui.

Gràcies per la seva atenció, i que tinguin un bon dia, o una bona nit, o un bon futur, per vostè o pels seus fills, o el que vulguin, total, que no quedi per desitjar.

Comentaris

  • segur que ha de ser l'ultim capitol del porc espi?[Ofensiu]
    FRAN's | 08-09-2004 | Valoració: 10

    segur que ha de ser lultim capitol del porcespi despines descuradents?!? i de la vaca devorapatates per berenar i de laranya ke penja ki sap don?
    segur?
    realment te de felicitar x aquest ultim relat kas escrit: MENCANTA!i el -casi- millor de tot es ke a sobre tens raó

    PostData: gracies pel comentari (era casi tan gran com el meu conte...) un cop rellegit si que he vist que alguna cosa no senten massa vist com a lector, xo com k jo tinc ja el conte al test escric com si totom ja sabés de que va el conte...

  • I a més, és que té raó!![Ofensiu]
    peres | 07-09-2004

    A mi tb em posa a cent, que m'agafin el tlf davant dels nassos com si qui truca fos sempre + important. No estan parlant amb tu? Doncs que no agafin el tlf, coi! Hauria de ser molt excepcional, allò que estàs esperant una trucada de vida o mort i dóna la casualitat que ha tocat ara.

    Una altra variant és quan truquen (fora de la feina) i et diuen: "esperi un moment, sisplau", sense donar-te temps a dir res, xq la persona que truca ha fet trucar la secretària. Jo, en aquests casos, penjo sempre. Un dia em va passar 5 vegades seguides, fins q al final va trucar directament aqll paio impresentable...

  • ARA VÉ QUAN DIC ALLÒ DE :[Ofensiu]
    Marc Freixas | 07-09-2004

    Tia!! tu ets el Quim Monzó 2 o què?

    De veritat Tiamat;
    estas en un moment d'inspiració espectacular,
    i cada relat teu m'està sorprenent de manera sobrenatural.

    Per literatura humorística, la teva!!

    Per literatura paranoica, la teva!!

    Per literatura poètica, la teva!!
    ( encara que no t'ho creguis és veritat; m'ho vas demostrar amb el poema que tu ja saps )

    FELICITATS PER TOTA LA TEVA OBRA!!
    ÉS DIFERENT, PERÒ ÉS GENIAL!!

    RELATAIRES!! AQUÍ TENIM ENTRE NOSALTRES UNA ESCRIPTORA AMB MOLT DE FUTUR;
    AQUÍ HI HA MOLT DE TALENT.

    M'ha impactat força aquest relat en particular.

    Ara vé quan dic allò de :

    Tia!! tu ets el Quim Monzó 2 o què?

l´Autor

Foto de perfil de Tiamat

Tiamat

321 Relats

1499 Comentaris

681280 Lectures

Valoració de l'autor: 8.87

Biografia:
també al bloc d'europa de l'est
transiberia.blogspot.com,
a la revista
Revista Est'
i al mail
tiamat_relats@yahoo.es

Laura Bohigas, del 85. He estudiat filologia eslava i, en el meu temps lliure, viatjo als Balcans. Visc a Barcelona, però no en sóc. I més coses, però en l'essencial, poc més

Entre els 19 i els 22 anys vaig escriure 321 coses i les vaig anar penjant aquí. Ara m'he calmat i escric de tant en tant, però no ho penjo aquí. Llegeixo molt.