Per què ho fa això?

Un relat de: Tiamat

Per què ho fa això?
Per què ens menteix,
per què ens enganya,
per què intenta destrossar tot el que queda d'una amistat?
Per què ho fa això?
Per què s'amaga,
per què ens evita,
per què fa veure que no passa res?
Per què ho fa això?
Per què crida,
per què replica,
per què ens fa sentir malament quan no hem fet res dolent?
Per què ho fa això?
em sento estafada,
vacilada,
no la puc entendre..
per què cony ho fa, això?

Comentaris

  • Hola Tiamat[Ofensiu]
    Shu Hua | 22-02-2005 | Valoració: 9

    Sento haver-te tingut una mica relegada, que no oblidada, eh? He llegit el missatge del fòrum i sí que t'havia trobat a faltar, perquè tu omples molt. Avui vull explicar una cosa i primer saludo als qui fa temps que no visito.
    Aquesta poesia teva és forta, colpidora i crispada. Al repetir tant la mateixa frase i deixar-nos, després, sense explicar de què va, li has donat força.
    Suposo que es real, perquè tu escrius fets teus, no et puc aconsellar. Una amiga és molt important. De vegades, més que un nòvio. I de vegades, et pot fer patir tant com un nòvio. És una altra mena d'amor, però també conté vincles forts. Si no ho pots entendre,pregunta-li i que t'ho expliqui. Si no te'n surts, només et queda comprendre-la per tu soleta o valorar la possibilitat d'engegar-la a la merda.

    Ah! Que què és el que volia dir? Després de tant de temps, no em sembla bé deixar el recado al primer comentari, busca en el segúent relat.

    Un petó
    Glòria

  • .:·.·:.[Ofensiu]
    FRAN's | 20-02-2005

    no es bo tenir tants perquès, sobretot si alguns te'ls imagines negativament. en fi...

    FRAN's

  • Potser[Ofensiu]
    Thalassa | 19-02-2005

    ho fa perquè ho necessita. No justifico res, perquè tampoc sé de què va exactament el tema, però... sempre ens podem posar en el lloc dels altres... tot i que de vegades tampoc soluciona res.

    M'ha agradat, i m'ha recordat una... amiga? bé, m'ha recordat algú a qui estimava, o a qui estimo.

    Thalassa

l´Autor

Foto de perfil de Tiamat

Tiamat

321 Relats

1499 Comentaris

679880 Lectures

Valoració de l'autor: 8.87

Biografia:
també al bloc d'europa de l'est
transiberia.blogspot.com,
a la revista
Revista Est'
i al mail
tiamat_relats@yahoo.es

Laura Bohigas, del 85. He estudiat filologia eslava i, en el meu temps lliure, viatjo als Balcans. Visc a Barcelona, però no en sóc. I més coses, però en l'essencial, poc més

Entre els 19 i els 22 anys vaig escriure 321 coses i les vaig anar penjant aquí. Ara m'he calmat i escric de tant en tant, però no ho penjo aquí. Llegeixo molt.