Per què em pegues ?

Un relat de: mirebcn

Visc en un infern
amb pallisses i cops
amb patiment i dolor .

Tot començà fa dos tardors
quan ens vam casar
tu i jo .

Al principi érem feliços
no hi havia discussions
però tu vas canviar
i un martiri
m'estàs fen passar .

Pels altres ,
el marit perfecte .
Per mi ,
el càstig i la por .

Em vas començar a controlar .
Em vas fer deixar de treballar .
Em vas separar del meus amics
i com a persona m'has anul·lat .

Tot ho faig malament
plovi o nevi ,
faci fred o calor
tu sempre et sents
millor que jo .

Quan et sento arribar
i et veig entrar
l'angoixa corre pel meu cos
sense saber que passarà.

Tu dius que m'estimes
però jo no ho puc saber .
Però si fos així :
Perquè em pegues ? ,
si jo no t'he fet res .

Comentaris

  • Desgraciadament la societat està massa plena d'aquest porcs fastigosos. Acostuma a ser gent molt possessiva i gelosa, no permeten que res interaccioni (s'escriu així?) entre ell i la seva parella. Volen tenir-ne el control absolut i pensen que són els encarregats "d'adoctinar" i "ensenyar" a la seva parella.
    Tan de bo s'acabi això aviat.
    És la tercera vegada que et comento, però... és que no escius res...i tampoc comentes... i a sobre vau ser tu i la teva germana que em vau descobrir aquest web... Bé, fins una altra i...

    no t'aturis

    Juseph


    ENHORABONA!!! ACABES DE REBRE UN COMENTARI ENCADENAT!

    Fes clic a la imatge i descobreix de què es tracta

    R en Cadena

  • Per què em pegues?[Ofensiu]
    Cursiva | 04-11-2005

    Perquè la meva debilitat t'alimenta. Perquè m'has fet creure que ningú m'estimarà mai, que fins i tot no em mereixo res millor.
    Em pegues perquè no t'agrades i la meva cara atemorida et crea despreci. I alçes la mà, i sense mesurar el mal que fas, la deixes anar a sobre meu.
    En el fons, em pegues perquè ets un covard.

  • Benvinguda[Ofensiu]
    ITACA | 16-09-2005

    Hola maca, m'ha agradat molt el teu poema, trist i asquerosament cert en aquesta societat, encara això, les teves lletres donen forces, preguntes, descripcions d'un infern, crec que hauries d'escriure mes, mencantaria llegir mes relats teus. Molts petons maca.

    ITACA

    PD: Jo també soc de la Zona Franca .. així que si algun dia et saludo ja saps qui soc ajjaaj .... vinga companya cuidat i aviam si ens regales un altre relat teu !

  • Trobo a faltar...[Ofensiu]

    ...nous escrits teus. Aquesta escassetat no hauria d'existir amb una qualitat literaria com la teva. Ànims i continua fent el que t'agradi!
    Juseph

  • Maltractaments[Ofensiu]
    Biel Martí | 19-05-2005 | Valoració: 7

    Maltractaments, malhauradament massa frequents, que suposen sentiments contradictoris i oposats i que es fa difícil d'entendre des de fora (com és que la dona aguanta, com és que ell és així)... Com a poema m'ha semblat que li faltaven algunes coses, però com a reflexió força bé.

  • Molt bona reflexió[Ofensiu]
    L'escriptor mediocre | 25-04-2005 | Valoració: 10

    Molt bona aquesta reflexió, j que és concisa, va al gra i intenta relatar els sentiments de la dona amb els menors impediments possibles i amb versos curts, fàcils de llegir i que ho diuen tot en poques paraules.
    Un deu com a mínim.

Valoració mitja: 8.67

l´Autor

mirebcn

1 Relats

7 Comentaris

1070 Lectures

Valoració de l'autor: 8.67

Últims relats de l'autor