Per no oblidar

Un relat de: Carolina Achilles

Perquè necessito oblidar-me de tu.

No sé ben bé, me'n recordo que era diumenge.
Ella, la noia gran, em va ajudar a esperar-te.
Tinc en la memòria el teu rostre sorprès en veure'm descabellada, amb mitges de ratlles de colors.
Va ser molt divertit. I màgic.
Després de la primera abraçada em vas dir que era guapíssima. Gairebé et vaig creure

Molt llest, conduïes la moto posan la mà sobre la meva cuixa. I jo, tonta, em moria de vergonya. Intentava amagar darrere la teva nuca la meva mirada plena de malícia.

Vaig menjar tomàquets per tu i els vaig odiar.
Després et vaig dir que els odiava i que els menjava per vergonya de haver de obrir tot l'entrepà, com sempre faig, i semblar-te un desastre.
Aleshores ho vam trovar graciós, i fins ahir mateix, erets tu qui em treia els tomàquets.

Me'n recordo del primer petó com si fos avui. Tot em recorda a tu i totes les coses que vam fer junts.
No me'n oblido de la primera peça de roba que vas deixar aqui casa.

Me'n recordo de totes les nostres primeres vegades.

M'agradaria que sapiguessis que malgrat tot, encara et considero patètic.
Encara crec que ets pesat i gelós, massa gelós.
Però encara t'estimo, ves a saber perquè.

Respiro tranquil.lament per arribar a casa a l'hora que vull, i millor: no haver de dir-te què he fet durant tot el dia.
Ja saps, no m'agradava donar les explicacions que em demanaves.
Et trovo a faltar, i encara veig totes les coses dolentes que ençà no volia veure.

He tret totes les fotos que teniem i he aconseguit
desfer-me de gairebé tot qué em recordi a tu - menys el gat.
Ell continua amb mi, i l'estimo, encara que m'espanti quan me'n recordo de tu.

Però jo crec en els contes de fades, ho saps. Sempre ho has sapigut i sempre t'has rigut de mi per això...
Un dia miraré enrrere i veuré que no he sofert tant com crec que ho estic fent. En els ulls del meu príncep trovaré tot el que no he trovat en tu.

...però fins allà continuarà fent-me mal.
Fins allà el meu pit semblarà a punt d'explotar si no et puc abraçar.
I ploraré, com tots els dies, com una nena petita, sentint-me perduda si no sóc guiada per tu.

T'estimo, nen meu...
de tot cor. de la mida del sol. davant de Déu. molt. i per sempre.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer