PER MOLTS ANYS !!

Un relat de: JOSEFINA

Per molts anys !!
Avui, he celebrat el teu aniversari.
Tu no hi eres, però l'he celebrat igual.
Vaig comprar rap i l'he rebosat de bon matí. He fet una bona amanida i he posat la taula ben parada.
He anat a la pastiseria i he comprat un mouse de xocolata bonísim.Per l'hora del café hi he afegit una tarta de poma amb fruites del bosc per sobre.
Després de dinar, he posat el DVD del darrer viatge a BATEA, on també hi vam celebrar el teu aniversari, ja fa quatre anys.
He rememorat com ens vam divertir en aquella festa medieval, que omplia la plaça a l'hora de sopar.
De nou, he vist les imatges del brindis a l'hora de dinar i la teva cara de satisfacció als veure'ns a tots a l'entorn de la taula.
Després, m'he fet el tallat de costum i estirada al sofà he pensat en tu.
He recordat quan era petita i corria a llençar-me als teus braços, quan arribaves de la feina.
He recordat com em feies estudiar les tables de multiplicar, el francès, o la història ...
He recordat quan guarnies l'arbre de Nadal i com ens miravem les llumetes la mare, ma germana i jo.
He recordat com te'n vas anar sense adonar-te'n, voltat de tots els que t'estimem vuit dies després del viatge a BATEA.
Avui, hauries fet 93 anys.
Llàstima que no ho has pogut celebrar amb nosaltres.
De totes maneres, tal i com eres, de ben segur en llegir aquest text em diries : viu el moment, menja , beu, disfruta i passa't-ho be. Fes pels demés tot el que puguis i consumeix pel que necessitis, no pas més.
Per molts anys, pare.
Siguis on siguis, per molts anys.

Comentaris

  • recordar a qui es va estimar [Ofensiu]
    Avet_blau | 04-06-2009 | Valoració: 10

    celebrar-ho es tenir-lo al cor,
    celebrar-lo es pensar-hi,
    tenir-lo presents,
    no oblidar.

    rememorar temps i converses,
    i tornar-les a viure,
    es sentirse mes viu,
    i recordar que es va estimar.

    Avet

  • crohnic | 01-06-2009 | Valoració: 10

    Un emotiu relat... Sens dubte hi ha moments que mai s'oblidaran, per més que faltin les persones que els van protagonitzar... I també hi ha persones que no morirarn mai mentre's tots els que les estimem, les recordem.

l´Autor

Foto de perfil de JOSEFINA

JOSEFINA

149 Relats

230 Comentaris

125284 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Nascuda a Barcelona l'any 1953
Separada i mare de dos fills
Treballava com a coordinadora de projectes en una ONG.- jubilada actualment
Activista gracienca (m'agrada aquesta etiqueta).