PER LES MARES

Un relat de: Gemma Matas

Un dia arribem al món
un pare hi ha posat la llavor,
una mare ens ha engendrat
som la il•lusió de tothom.

Els anys han anat passant
ara també som mares.
Hem engendrat un fill
ha arribat al món,
és la il•lusió de tothom.

Ens ha canviat la vida
som el port del nostre fill,
som la llum que l’il•lumina
ell és el nostre amor.

Amor de mare...
amor sincer, ple,
el fill et celebra el dia:
“felicitats mare, t’estimo”

La mare s’emociona...
“t’estimo fill meu” li respon,
no calen més paraules,
fill i mare en tenen prou...




Comentaris

  • Mares.... qui si no....[Ofensiu]
    Ze Pequeño | 07-08-2014

    És molt difícil expressar l'amor d'una mare.... de fet, jo no sóc mare (tinc una gossa.... però hi ha qui em diu que no és el mateix...) però sí sóc filla. I adoro la meva mare. Només pel fet de ser mare.

    I el teu poema m'ha emocionat, perquè m'ha fet pensar en ella. Sí, és cert, és un poema senzill, però tan ple d'aquell amor tan pur, tan sincer, que tampoco no necessita ornaments.

    De Gemma a Gemma, visca les mares!


    Abraçadotes.


    Salz.

  • Bell, emotiu, sincer...[Ofensiu]
    Annalls | 20-05-2014 | Valoració: 10

    Hola Gemma, caram que guapa estas a la nova foto, ja t'havia vist un canvi de look, el tall el color, però deu ser el afegir-hi la camiseta rosa, et veig esplendida !!

    Un poema molt maço , d'aquells que et van directes al cor i t'emocionen, si tens fills i saps de que va...
    no m'agraden però els dies aoxí marcats, m'estimo més els espontaniis o l'aniversari...

    Salutacions, ens veiem o llegim aviat...

    Anna

  • Crec que [Ofensiu]
    Nonna_Carme | 13-05-2014

    aquesta frase ja la vaig posar en algun altre comentari però em va agradar tant que la repeteixo: Que gran no serà una mare que, fins i tot, el mateix Déu va voler tenir-ne una.
    Una abraçada, Gemma.

  • Emoció maternal[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 11-05-2014 | Valoració: 10

    No sóc mare, sóc fill, però entenc perfectament aquest sentiment. No és intransferible sinó transferible a totes aquelles persones amb sensibilitat. Felicitats per la part que et toca. Una abraçada.

    aleix

l´Autor

Foto de perfil de Gemma Matas

Gemma Matas

31 Relats

136 Comentaris

32592 Lectures

Valoració de l'autor: 9.99

Biografia:
Primerament, vull comentar que totes les meves dades corresponen a Gemma Matas Gustems. Hi va haver un problema de clau d'entrada i he hagut de fer aquesta pàgina nova .

Com m’imagino que tots els que som relataires, m’agrada molt escriure, cada vegada més i valoro molt els comentaris que vaig rebent.

​L'opinió del companys ajuda a anar aprenent, a corregir errades de narrativa on et pots haver confós, a reflexionar i a desenvolupar la imaginació, així com també és molt interessant llegir relats que vas trobant aquí i allà, anar ampliant el cercle de coneixença de relataires i descobrir cada cop més el gran món ​que ens ofereix​ la literatura.

Estic molt contenta de formar part de RELATS EN CATALÀ, crec que és una web molt important per tots els que ens agrada escriure i que no ho fem per l’afany material de guanyar-hi diners.