Per gràcia o per desgràcia?

Un relat de: JoMateix
'Avui no ha estat un bon dia'. Aquesta maleïda frase, que podria repetir una i altre vegada..

En una paraula: Rutina.

Jo, per gràcia o per desgràcia sóc d'aquells que, volen el que no tenen, i quan ho tenen no ho volen. Potser no valorem el que tenim, potser, i només potser, ens cansem de tot allò que vivim dia rera dia.
És dur.
És molt dur trobar-se en aquesta situació, aquella falta d'energia, o de motivació.

Què hem de fer companys/es? Un canvi de rutina? Un 'provar noves experiències'? Un canvi d'actitud?

Sabeu? No tinc la resposta. No se que fer. De moment, us convido a que gaudiu d'aquelles petites coses, que sí, creieu-me! Que també sumen! I no les valorem fins que les perdem, i després, ja és massa tard.

Us deixo aquí, família, que ja son les 23:33, i com cada dia, sí, com cada dia, toca anar a dormir, no sigui cas que sortim de la rutina.

Curt. Breu. Cert. Nit.

Comentaris

  • La rutina existeix[Ofensiu]
    Naiade | 12-11-2013 | Valoració: 10

    En el teu relat dius moltes coses x fer-la tolerant, canvi d’actitud i ser més optimista.
    Una mica fer allò de veure la botella mig plena en lloc de mig buida, sembla difícil quan estàs desanimat, però l’actitud positiva porta més positivisme i entres a l’espiral de gaudir de les coses....
    Veig que ets nou a relats, benvingut o/ da. Ja veuràs que escriure aquí et fa fugir de la rutina. T’aniré llegint

  • Sortir...[Ofensiu]
    AVERROIS | 09-11-2013 | Valoració: 10

    ...de la rutina és difícil quan estàs immers en aquesta societat de consum. Per aconseguir-ho un s'hauria d'anar lluny de tot i començar de nou. Potser tots ho hauríem de fer i construir un nou món fora de les noves tecnologies i respectant una mica més la natura.
    Però com tu dius, "Per gràcia o desgràcia" tenim massa por de perdre el que tenim.
    Una abraçada. I Benvingut a relats.

  • Sí que tens la resposta[Ofensiu]
    Mª Lluïsa Vidal Salvat | 09-11-2013 | Valoració: 8

    Hola.
    Crec que sí, que tens la resposta. Tu mateix ho dius: gaudir de les petites coses. I, també potser, canviar la primera frase per: " Avui podia haver estat una mica millor"?
    Dia a dia, tots n'anem aprenem.
    Espero poder compartir altres relats teus.

    Ànims.

    Mª Lluïsa

  • betixeli | 08-11-2013

    És curiós, el meu primer relat també desprenia aquesta mena de tristesa-passivitat-conformisme, serà aquest el motor que fa que la gent decideixi compartir el que escriu? M'ha agradat el final telegràfic del teu relat.
    Benvingut!

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

JoMateix

3 Relats

5 Comentaris

2061 Lectures

Valoració de l'autor: 9.25