PER FI !...

Un relat de: jomagi

Les ràdios, televisions, diaris, Internet, facebook, twitters, les xarxes socials, la ciutadania tota, petits, joves, grans i vells; rics o pobres, sans o malalts, desvalguts, marginats, immigrants d’aquí i d’allà, bons o dolents; catalans obsessius per l’Independencia i espanyols virulents amb allò de España no se romperá... La gent per les escales, el carrer, el metro, el bar, a la feina... tothom, tothom en parla apassionadament, la gent embogeix per moments. És amb tota certesa la primera vegada que succeeix un fet tant inconcebible, inesperat i de tal magnitud...

Poc s’han fet esperar les declaracions dels màxims poders polítics, financers, religiosos, científics, filosòfics, mèdics, militars i d’altres tant o més foscos que els anteriors. Per cert, les declaracions han estat ridículament tant poc i mal fonamentades que es demostra fins on pot arribar la immensa estupidesa humana davant d’aquest imprevisible, inesperat i misteriós succés.
La situació és tant caòtica que no goso dilucidar la magnitud del nou paradigma que se’ns ha donat a conèixer... Sols heus anticiparé potser, el que a mi més profundament m’ha impactat:

TOT, i quan dic TOT és TOT. Doncs això, que TOT ÉS MENTIDA !!!

Comentaris

  • Sí, només...[Ofensiu]
    Montseblanc | 23-01-2017

    ...calia dir-ho ben alt, però ja ho sospitàvem, oi? Tot mentida. Inclús aquestes existències febles que arrosseguem ben bé no se sap cap a on... Ja se sap que ni tan sols la percepció que tenim de nosaltres mateixos és veritat...
    Gràcies, noi, em fas pensar!

  • Divertit [Ofensiu]
    Gardenia | 27-06-2016 | Valoració: 10

    Es un plaer llegir-te, m'agrada molt la manera que tens de dir les coses que molts pensem i no diem.
    Endavant !!
    Una abraçada

  • Com n'hi ha pocs[Ofensiu]
    Bonhomia | 08-05-2016 | Valoració: 10

    Tens tota la raó. I a més de mentida és un negoci. Tot un manifest genial com n'hi ha pocs.


    Sergi : )

  • Tota la raó[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 07-05-2016 | Valoració: 10

    Generalment veiem moltes mentides. M' agrada molt el teu relat
    Montse

Valoració mitja: 10