Per a tots aquells que es sentin afligits, sempre hi haurà algú en qui mantenir l'esperança

Un relat de: Queca

Ho diuen als contes:
"I varen viure feliços i varen menjar anissos".
Quina paradoxa més ben tramada.

Ho van dir ben alt i clar:
"Mai trobaràs el teu príncep blau".
Quina veritat.

I no el trobaràs, ni tu, ni jo, ni ningú, perquè no existeix. Però saps? Jo no vull un príncep blau, el vull lila. I què?

Ho diu una cançó:
"D'un temps que ja és un poc nostre..."
Doncs si és nostre, perquè no l'aprofitem?

Ho va dir convençuda:
"Para morir de amor, siempre queda mañana".
Tot i així... desaprofitem aquest temps nostre buscant un príncep blau, i com que no apareix, creiem morir-nos d'amor.

Ho vam poder escoltar i gaudir:
"Gracias a la vida, que me ha dado tanto..."
Però algú va preguntar:
"¿Para qué regalará flores la vida, si después en soledad te las destila?"

Hi ha moments i moments a la vida, però l'important no és saber triar bé el camí, sinó saber reconèixer que t'has equivocat i recular a temps. No compta que no caiguis mai, sinó que cada cop que ho facis, t'alcis altre cop.
El més important és tenir sempre una persona al costat que sigui capaç de regalar-te l'aire que necessites per a volar, però has de saber que per volar, s'ha de saltar abans, i les forces es reuneixen en un preciós somriure.
Somriu i començarà tot. Atreveix-te a volar, i no t'asseguis a esperar, que la vida és una funció on tu ets el protagonista.
Tria. Pots ser propietari de l'alegria o bé d'una ruïna. Pots plorar de tristesa o d'alegria. Tria.
Obre el cor, i prepara't per a la vida, que sempre podràs recolzar-te en mi, quan et tombin.

Comentaris

  • _shamandalie_ | 08-01-2006 | Valoració: 10

    realment es un relat que apuja els ànims, que et fa mirar endavant i mantenir l'esperança.. jejej gràxiieess i felixitaats!

  • Ja hi he pensat...[Ofensiu]
    Anònim | 07-01-2006 | Valoració: 8

    aquest relat m'ha fet pensat en la situació en que estic i la reposta l'he trobat en el titol d'un dels meus propis escrits: "No vull oblidar".

    No és la resposta que tu m'aconsellaves, però en cas de dubte cal escoltar el nostre cor. Gracies de totes maneres.

    PD: Ah! per cert, molt bé el relat.

  • Anònim | 07-01-2006

    No ho sé... potser tens raó... hi haig de pensar...
    no ho sé.

  • M'encanta[Ofensiu]
    eternasomiadora | 05-05-2005 | Valoració: 10

    Un inici de recull d'informacio, reflexions i un final d'esperança, ma agradat molt el relat ole ;)

  • Esperança...[Ofensiu]
    AnNna | 16-11-2004 | Valoració: 10

    Quin text més bonic... m'ha agradat molt. Deu ser que m'he sentit identificada en aquell que s'asseu a dalt de tot del tobogan i plora perquè no vol baixar-hi, tot i saber que es l'única forma de que el dia avanci.
    Gràcies per haver escrit aquesta meravella.
    Moltes gràcies, Queca.
    endavant.
    Annna.

  • Amics relataires![Ofensiu]
    Ilargi betea | 07-10-2004

    Volia dir-vos que com els organitzadors de la nostra pàgina tenen molta feina amb tants relats i no trobaven el moment de fer el fòrum vaig decidir fer-ne un de provisional per anar passant. Els ha semblat bé i m'han demanat que ho digués a algún comentari seu o meu abans que ells destaquessin l'adreça del fòrum a la pàgina d'inici. Se m'ha acudit que la millor manera de fer-la arribar a molts usuaris era posar-vos un comentari als més llegits i a alguns altres relataires (si em deixo algú que hauria de ser-hi, ho sento! sóm tants que em segur que em fallarà la memòria!) tot i que vull que quedi ben clar que és una iniciativa per TOTS els usuaris del web (escriptors i lectors).

    http://boards.melodysoft.com/relats/

    Una abraçada i (ho sento, Manu, no puc evitar-ho! :P) molta màgia!

    PD: El fòrum és molt senzill, potser fins i tot cutre, però és el que hi ha..sóc un desastre en qüestions tecnològiques! de tota manera, crec que per fer la seva funció n'hi ha prou... XD

  • Un regal![Ofensiu]
    Tiamat | 03-10-2004

    Aquesta nit jugo a ser una reina maga (tot i que sóc republicana), i m'estic dedicant a regalar els meus relats a alguns autors d'aquesta web, pels motius que siguin, perquè us els trobeu demà al matí quan obriu la pàgina.

    A tu, Queca, et regalo "Poema dedicat al mosquit que rondava aquesta nit per la meva habitació", perquè vas fer-ne un de semblant per un comentari que vaig deixar jo, perdut per aquesta web, i em va encantar.

    Una abraçada!

    Tiamat

  • M'AGRADA[Ofensiu]
    Marc Freixas | 01-10-2004 | Valoració: 10

    Moltes gràcies Queca, per saber escriure i transmetre tant bé les veritats de la vida que ens envolta, i saber dir les coses que animin a la gent.

    I tot per poder mantenir aquesta esperança que descrius en el bon relat.

    FELICITATS DE NOU!!

    UN PETÓ I UNA ABRAÇADA!!

Valoració mitja: 9.6

l´Autor

Foto de perfil de Queca

Queca

108 Relats

757 Comentaris

193113 Lectures

Valoració de l'autor: 9.72

Biografia:
Fisioterapeuta i pedagoga.

Lectora intentant escriure.

Enamorada de la literatura, d'estimar, del mar i a vegades, de la vida.

Nascuda al febrer del 87, treballo amb avis, que són el pou de sabiesa on intento aprendre cada dia quelcom nou (sobre ells, sobre la meva professió, sobre la vida, sobre mi mateixa).

Per què Queca? Lleigeix "Te'n vas anar".