Per a què la vida?

Un relat de: Athenea

Què és la vida? Per qué... per qué et donen aquesta oportunitat per despres treuretela? No es just...
Tenies somnis,tenies ilusions i te les han tret... realment hi ha algú akí dalt? per qué ho permet?
Realment acabo de perdre la fe.
Tanta gent dolenta pel món que no es mereixen ni l'aire que respiren i t'ha tocat rebre a tu, que no tenies culpa de res.
Sempre vulguer tenir objectius,pensant en el demà... per a què? molta gent s'ha quedat amb moltes paraules per dir-te, poder un t'estimo, quedem aviat... o dir-te que per ells eres una persona molt especial,un amic q no podrán oblidar. Staras en un racó de la nostra ment i tindras un trosset de cor i la teva presencia sempre estará aquí,entre nosaltres... perqué no marxaras mai.
Intentem dir-nos a nosaltres mateixos que has marxat,molt lluny i que algun dia ens trobarem tots... que sempre estaras entre nosaltres.

Cada copa será un triomf, cada concentració un repte... u vuras desde alla dalt pro sabem que mai ens abandonaras.

"En silenci i sense creuar una paraula,numes una mirada es suficient per parla."

Mai toblidarem phillip

Comentaris

  • M'ha agradat molt[Ofensiu]
    Jose de la Fuente | 26-10-2010 | Valoració: 9

    M'agrada molt com escrius!! Desprens molte sensibilitat i tendresa, llàstima que hagis deixat de publicar, perque suposo que segueixes escribint, oi? Felicitats

  • M'agrada moltíssim[Ofensiu]
    Jose de la Fuente | 26-10-2010

    M'agrada molt com escrius!! Desprens molte sensibilitat i tendresa, llàstima que hagis deixat de publicar, perque suposo que segueixes escribint, oi? Felicitats

  • Un relat introspectiu... pensatiu.[Ofensiu]
    Arbequina | 24-10-2006

    M'ha agradat aquest crit trencat que llençaves amb impotència...
    No m'ha agradat la descomunal quantitat de faltes i l'estil sms...

    Una abraçada.

    Arbequina.

l´Autor

Foto de perfil de Athenea

Athenea

6 Relats

14 Comentaris

11867 Lectures

Valoració de l'autor: 9.00