Penso i sé

Un relat de: Sanke85

Penso i sé que he d'oblidar el passat viure el present i pensar en el futur.

Penso i sé...

que no et podré tenir mai més, com el que jo vull... el meu amor, sincer, fidel, verdader... en definitiva l'amor únic...

que... dificilment tu mai més em tornaràs a estimar...

que... mai t'oblidaré, que sempre et duré al cor, fins al final de la meva trista existència... sense tu...

que... tu ja mai més et fixaràs en mi... com ho vas fer en el seu dia...

que... mai t'oblidaré, perquè per mi... has estat com el meu primer amor...

que... t'estimo... que he plorat per tu més d'un cop, més de dos i que avui he tornar a plorar pensant en tu i en mi... i en les nostres aventures per tota Barcelona...

Ara ja res pot canviar per més que ho intenti...

malgrat tot...

seguiré lluitant...

per tu...

només per tu...

Comentaris

  • Quant sentiment.[Ofensiu]
    eternasomiadora | 09-07-2005 | Valoració: 10

    Quant sentiment despren ta poema com sempre ;), xo pensa k escriure-li cada setmana un poema aki no te la tornara, crec k hauries de pensar en deixar la teoria i aplicar la practica, si i va haber tant d'amor, n'hi han moltes parelles k han tornat. Com dius al final del poema k x cert el remata, luita per ella i deixa de plorar i lamentar-te pel k va poder ser i no va ser, no pots seguir aixi. Diuen k a la vida tot te solucio menus la mort. Ja veig k tas posat la imatge a conjunt i tot, TINGUES ESPERANÇA, home!!! Et veig molt indecis pq a vegades vols oblidar i d'altres tornar, aixo es pq ti vas enamorar, aclarat i fes el que el teu cor et digui, escoltal!! Una amiga k testima molt i aki soc per ajudar-te al ke sigui o simplement parlar i d'esfogar-te petons i amins maquisim!!! P.D: Passi el k passi les epoques dolentes MAI duren eternament.

  • ITACA | 07-07-2005 | Valoració: 10

    Penso i veig que l'amor reflexat en la meva pantalla es un amor únic, autèntic, amb el que lluitaràs fins a tornar a transformar els records del passat en present i si es pot en futur, perquè l'estimes, perquè així es l'amor, així de preciós, amb aquesta força i lluita transmets algo mes que unes quantes paraules, estem davant d'un crit que no deixa indiferent al que ho llegeix. Un relat meravellós ple d'amor.
    Felicitats Sanke85