pensaments.

Un relat de: lady_belen

m'agrada somiar dia a dia, quan dormo i quan estic desperta, per a mi somiar significa la llibertat.
m'agrada alçar-me tots els dies amb un somriure als llavis i anar desentonant dels altres.
sí, sóc culpable de ser feliç.
Crec en les fades, en l'arribada del príncep blau, en el destí, a demanar desitjos a les estrelles, en el petó en la 1ª cita, en l'horòscop...

també m'agrada mirar els núvols i descobrir noves formes en elles, animals, objectes.. és una cosa que em recorda a la meva infantesa, ja que quan anava en el cotxe m'entretenia mirant els núvols per la finestreta, i sincerament avui en dia amb els meus 18 anys, ho segueixo fent amb la mateixa il·lusió que abans...

m'agrada l'art del sexe, ho afirmo, i ho qualifico com art perquè per a mi, és una cosa que m'ompli per complet, dues persones...que es fonen cos a cos i es fan una... dues persones que s'estimen fins més no poder més enllà dels límits marcats...què més vols? és preciós... si es fa amb amor, clar.

m'agrada enamorar-me, sóc una noia molt sensible ambiciosa i enamoradissa, m'agrada estimar i que m'estimin, gaudeixo amb l'amor... amb les mirades còmplices plenes de picardía i amor juvenil... abraçades, carícies, petons, afecte... tot.
la vida és preciosa si es viu bé.

són tantes coses les que em fan feliç dia a dia.. només em falten un parell de coses per a ser feliç completament, però dubto tenir-les algun dia...
mentrestant, seguiré somiant.

Comentaris

  • africanoamerica | 20-09-2009

    Això de somiar és un vici!
    Un petonàs guapíssima!

  • Bones dosis d'optimisme [Ofensiu]
    Nyanga | 05-09-2009

    per la gent que veu el got mig buit...
    m'ha agradat molt somiar amb les teves paraules tan i tan positives!

  • Núvols...[Ofensiu]
    Bonhomia | 18-08-2009 | Valoració: 10

    Caram, es veu que t'agrada viure! No tothom té aquest privilegi! A mi últimament em passa a estones, però quan em passa em passa de debò. I somnio, somnio en tot allò que desitjo.
    Espero que els núvols que observes vagin prenent la forma que més desitges i que aquesta prengui vida!


    Sergi

  • Endevina'm | 17-08-2009

    quant practiques sexe, ho has de fer amb amor, i sempre ha de ser amor, el que no sabem és quan durarà l'amor d'aquest darrer acte sexual tan fantàstic, potser tant sols unes hores, i no per això deixa de ser fantàstic, no podem demanar l'eternitat a un fet gairebeé elèctric.

    Per cert, els cardinals que escrius en el teu relat "1ª cita" i "18 anys" s'han d'escriure en lletres, és més correcte, i fa més plàcida la lectura.

    et felicito pel relat.

    rínxol

  • la vida es preciosa si es viu bé[Ofensiu]
    _ampariues | 17-08-2009

    tota la rao del mon!

    ser feliç es el millor que pot tenir una personaa..
    m'alegre que ho sigues, jo tambe soc feliç i somiadora com tu!

    m'ha encantat el text!

    ;) muà

  • Ninona...[Ofensiu]
    Queca | 17-08-2009

    Me'n alegro tant que siguis feliç! És la meta de la vida (sota el meu punt de vista, clar). L'amor juvenil és una autèntica passada, però n'hi ha moltes classes més, igualment màgics.

    Tens molt per descobrir, i estic segura que amb una base tan bona com la teva, trobaràs tot el que busques.

    Una forta abraçada, mil somriures, i una infinitud de petons per a tu!

  • Bons...[Ofensiu]
    onatge | 16-08-2009 | Valoració: 10

    Bons pensaments els teus. Tens raó, és bo somiar, també caminar pels camins de la teva realitat.

    Gràcies per les teves paraules.

    Salut i pensaments...
    onatge

  • hola noia[Ofensiu]
    rosanegra | 16-08-2009 | Valoració: 10

    comparteixo la mateixa opinio que tu referi amb l'art del sexe, l'has descrit a la perfecció, enhorabona.
    nose com t'ho fas pero cada vegada que escrius sembles crèixer com a autora, no sé si m'entens, tens molta traça per fer-ho.
    seguiré llegint lo que puges maca, un petonàs :)

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de lady_belen

lady_belen

22 Relats

90 Comentaris

42580 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Es pot dir que els meus ulls van veure la llum per primera vegada un dia del fred mes de novembre de l'any 1990 a la ciutat de valència.

Ara, en la actualitat sóc estudiant de magisteri.
En el meu temps lliure i moments de solitud, por, felicitat... solc escriure.
Escriure em fa sentir bé, em tranquil·litza confessar-li les meves penes i alegries a una pobra fulla de paper o a la pantalla del meu estimat ordinador...

Vaig descobrir aquesta pàgina fa molt de temps i em passava sempre a fer-li un cop d'ull, i ara m'he animat a participar en ella, aprofitaré el poder llegir a altres autors i que opineu sobre mi... i a mesura que passi el temps espero, amb els vostres comentaris, opinions i llegint relats, que pugui aprendre a escriure millor del que ara ho faig.