Pensaments

Un relat de: Tiamat

És fosc, però no sé, encara és aviat, i si els pijos de la Blanquerna poden passar per aquí, no crec que ningú em faci res. I jo que anava dient que no haig de demostrar res a ningú, i llavors passo davant la Ramon Llull agafant amb orgull la meva carpeta de l'UPC.. és que.. bah, i de fet que estiguin aquí a la Blanquerna només conec tres persones, bé conec tampoc, sé que existeixen, a veure, la noia aquella, que venia amb mi a batxillerat, la Carla.. o era la Paula la que feia comunicacions? Qui m'ho va dir això, que se l'havia trobat a barraques i li havia explicat..? ai, vés a saber, i les altres dues que conec, una venia amb la Montse al partit aquell del catalunya-brasil, i l'altra estava l'altre dia al pis, també amb la Montse.. vés que no sigui la mateixa noia, ben mirat.. així què, només conec dues persones que estudiïn aquí.. mira-te'ls, amb la seva botigueta de música superfashiontechnoguai aquí al costat, les noves tendències.. puaj, mira, aquells tres que s'acosten.. bé, de fet no sembla pas que siguin d'aquesta facultat, aquells tres, mira, si el del mig va amb un jersei d'aquells típics negres amb les lletres blanques i la caputxa, així rollo.. però si aquest tio.. pot ser que sigui..
Marcel! Ei, Marcel!
Uei, Laura, què fas per aquí?
Com que què faig? tirant recte vaig directe al pis! La pregunta és què fas tu aquí? No hauries de ser a Terrassa?
Sí, bé, he baixat amb uns de la facultat a comprar unes coses..
Bé, bé.. vaig tirant noi, que vull berenar! apa, m'ha fet gràcia trobar-te! vinga, vagi bé!
Adéu, vagi bé!
Caram, en Marcel. Ostres, ara em vé de gust un iogur, em passaré pel Dia, que hi ha aquells tan bons.. quina hora deu ser, que no sigui tancat.. ah, les set, si encara és aviat, joder, si que m'he entretingut.. haig de pensar en comprar sucre, no és normal que en una casa no hi hagi sucre, però tampoc en fem servir gaire, i vam comprar farina i gairebé no l'hem fet servir, és que a part de per fer pastissos i pa, per què cony serveix la farina? bé, per arrebossar, però també hi ha el pa d'arrebossar, que està més bo.. total, que em sembla que només conec dues ties que vagin a fer audiovisuals a la Ramon Llull, d'això se'n podria fer un relat, suposo.. i preguntaven l'altre dia en què m'inspiro, no sé, camino, penso i m'inspiro, i ja està, no té més secret.. i ja te'n recordaràs de tot el que has anat pensant mentre camines? bé, és igual, si no m'ho invento.. òstia, ja deuen anar els semàfors de la Diagonal? que bèstia, tenia un dia estressadíssim i al final no he fotut res.. l'Estel, que cabrona, mira que enviar-me un missatge a les set del matí per dir-me que té molta feina i que és igual, que ja farem un altre dia allò de dibuix, i jo què sé, a les set jo no penso, si és que encara estava sobant, i passo d'anar a dibuix si ho haig de fer tot jo, què cony.. òstia, deurien ser la mateixa tia, les dues de la Blanquerna? quina mala memòria que tinc, per les cares.. uah, per què s'ha hagut de tallar el cabell, en Valdés? Tan guapo que estava, i l'altre dia vaig veure una foto seva a la revista aquella del barça.. on deuria ser, que tinguessin una revista del barça? era un pis d'aquí Barcelona, però de qui deuria ser.. collons, què passa, perquè estan tots els cotxes aturats ara, aquest semàfor és més raro, encara no l'he acabat d'entendre, però per què està vermell el dels peatons si el dels cotxes també hi està? que raro que és, i aquí a PcCity no hi deuen pas vendre discmans, no puc anar amb aquell tan tarat, vaja, no és que estigui tarat, és que s'ha espatllat, que trist, res, si només vull poder escoltar música mentre sóc al metro..

Comentaris

  • ets genial tiamat[Ofensiu]
    lorien | 08-12-2004 | Valoració: 9

    hola tiamat m'ha agradat moltíssim el teu relat, bé de fet tots els que has anat fent, són molt bons, els tinc a preferits,....

    aquest que acabo de llegir, pensaments, crec que és molt bo, no ho sé, llegint-lo m'has fet pensar en la meva manera de ser, de pensar que ho barrejo tot, ara penso en una cosa i me'n vaig en direcció a una altra ben distant, però la ment humana deu ser així....

    jo també penso que en Valdés no s'havia d'haver tallat els cabells, de fet m'agraden els nois amb cabells llargs.... i pel que fa a les cares tampoc em queden gens, jejejjee

l´Autor

Foto de perfil de Tiamat

Tiamat

321 Relats

1499 Comentaris

681375 Lectures

Valoració de l'autor: 8.87

Biografia:
també al bloc d'europa de l'est
transiberia.blogspot.com,
a la revista
Revista Est'
i al mail
tiamat_relats@yahoo.es

Laura Bohigas, del 85. He estudiat filologia eslava i, en el meu temps lliure, viatjo als Balcans. Visc a Barcelona, però no en sóc. I més coses, però en l'essencial, poc més

Entre els 19 i els 22 anys vaig escriure 321 coses i les vaig anar penjant aquí. Ara m'he calmat i escric de tant en tant, però no ho penjo aquí. Llegeixo molt.