Pensaments sobre l'amor.

Un relat de: SiKNUS

Tot de frases típiques sobre l'amor: L'amor no existeix. L'amor sí que existeix. Hi ha molts tipus d'amor. T'estimo com a amic. T'estimo. M'agrades. Estàs bona. L'amor és sexe. L'amor és molt més que sexe. L'amor és un invent de l'home. L'amor és un sentiment. Amor és atracció. Amor és necessitat. Amor és proximitat…

Què és l'amor?

Amor… Sexe… Atracció… fa dies que tots aquests conceptes em tomben pel cap, recorrent de punta a punta l'esquema de conceptes i idees que tinc ensamblats al cervell, neurona a neurona.

Tomben perquè busquen un lloc, un lloc estable dins la meva jerarquia d'idees que he anat fent al llarg de la vida. Des que vaig aprendre el que és una poma, una casa, o un cotxe, fins a el que és la llibertat, la compassió, la mort…

Existeix sexe sense amor? L'atracció és una forma de sexe? O l'atracció és una forma d'amor? Què sents pels teus pares? I per un amic? I per la teva parella?

És l'odi l'energia que separa les coses?

És l'amor l'energia que les uneix?

I l'energia, què és? Segons la ciència: tot.

Comentaris

  • quin cap que tinc...[Ofensiu]
    Baiasca | 05-01-2005

    Per cert, que m'ha agradat, ehh, mira que oblidar-me'n... aisssss

  • Tot és amor![Ofensiu]
    Baiasca | 05-01-2005

    Així doncs, si l'energia ho és tot, i l'amor és energia... tot és amor!
    Responent a que si l'atracció es una forma d'amor... Jo penso que sí, de fet, molts amors comencen amb una simple i pura atracció sexual.
    Tot amor, pot no tenir sexe... (tindries sexe amb un germà??... :P)
    I tot sexe, pot no tenir amor... (t'enamores d'un noi que acabes de coneixer, anant tot tajat a una discoteca...? :P)

    Vaja, que jo també penso que l'amor és una cosa bastant àmplia... Potser també hauria d'escriure alguna cosa sobre això...
    Gràcies per donar-me'n la idea!!

    Un petó

    L.Aliena

    P.S: T'has oblidat de l'amor propi...