Pensaments de una nena que es diu Estela

Un relat de: montserrat vilaró berenguer
La meva mama diu que vaig neixer una nit d' eclipsi. No se ben be que vol dir aixo jo sols se que m dic Estela i el avi Marti volia que fos un nen i li agrada molt que porti pantalons. A vegades em diu Martinet, i jo ric i li dic , avi no em dic aixi soc una nena.
Al istiu lo que mes m'agrada es veura les postes de sol. Quins colors mes bonics el papa diu que semblo el Petit Princep, aquest si que se qui es, la mama em va llegir el conte. Jo trovo que no soc gens igual, el petit princep era ros i jo soc morena.
Pero lo que mes m'agrada es quan plou,si els pares o els avis no miran, surto al carrer i em mullo ben molla. Aixeco el cap al cel i els braços tambe i sento com cauen les gotes de pluja fresques sobre mi. Un dia vaig veura el pare regar les flors i li vaig preguntar perque, ell va dir perque es fecin grans i jo tambe vull creixer i ser molt gran.
Ara tinc sis anys i fa temps que vaig a colegi, pero els nens no els agrado gaire perque se llegir molt be,al anar per primera vegada a l'escola m'aburria molt perque la senyoreta sempre estava amb allo de les vocals, fins que un dia ho va dir a la mare que veia que jo savia ja llegir i els altres nens no.
De llegir vaig apendre amb un conte que va regalar.me la iaia, ella em va ensenyar les lletres, i jo sola vaig veura que es feien paraules, va ser tant bonic!
Despres els llibres ells sols explicaven contes i la mare un dia em va dir que un llibre era un tresor i aixo vaig dir a clase i tots els nens van riure.
No tinc gaires amiguets no i molt menys en tinc ara que el senyor rector diu puc fer la primera comunio amb els nens de 8o 9 anys.
Jo no se si la vull fer o no, lo que de es que vull un vestit bonic i molts regals.
Pero a col.legi si que m'agrada anar , la senyoreta em fa anar amb nens mes grans que jo i aprenc moltes coses.
A casa m' estimen molt i per Nadal he demanat una maquina d'escriure perque la lletra si que la faig molt malament i amb la maquina les g no semblaran peres penjades.
Ja se que els reis son els pares, es imposible que siguin a tots els pobles del mon a la mateixa hora, pero la iaia diu no digui res,que els nens mes petits no ho saven.
Pero no ho dire pas, encara em mirarien mes malament els nens.
Lo que si m'agrada es dibuixar, els dibuixos la semyoteta diu son proporcionats. No se lo que vol dir, pero son macos.
Pero jo lo que vull es creixer i ser molt i molt gran. Saber moltes coses i llegir tots els llibres del mon.
Pero lo que vull saber es que es una superdotada perque aquesta paraula la sento molt i no se lo que vol dir. I si voleu que us digui jo nomes vull ser una nena , que es diu Estela i tenir molts i molts amics
I jugar fins acavar les ganes, pero amb nens, no amb el meu gos Lucki , que juguem molt pero que li parlo pèro no em contesta, pero no passa res, jo l'estimo.
Per aixo em fico sota la pluja per ser gran, molt i molt gran i poguer entendro tot.

Comentaris

  • La infància[Ofensiu]
    David Gómez Simó | 13-12-2014

    pot arribar a ser ben diferent per cadascú, però ben segur que amaga un munt de somnis.

    Un relat que es llegeix amb bon ritme.

  • Publicat al NADAL DE CONTE[Ofensiu]
    Antonio Mora Vergés | 13-12-2014 | Valoració: 10

    http://www.valldelcorb.info/blogs/contesnadal/?p=995

    Sortirà el dia 17.12

    Gràcies.

    tribuna2guimera.info

  • La idea...[Ofensiu]
    AVERROIS | 11-12-2014 | Valoració: 10

    ...del relat està molt bé, les vivencies d'aquesta nena són les que molts infants han passat i passaran. Les persones superdotades han de patir d'aburriment i tan sols ben conduides poden seguir endavant.
    Una abraçada.

  • Ens ho envies a tribuna@guimera.info ?[Ofensiu]
    Antonio Mora Vergés | 11-12-2014 | Valoració: 10

    Ho publicarem al NADAL DE CONTE
    tribuna@guimera.info

  • Endavant! [Ofensiu]
    Olga Cervantes | 11-12-2014 | Valoració: 10

    Bon reguitzell.
    Rep una forta abraçada.
    Pinya de rosa

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de montserrat vilaró berenguer

montserrat vilaró berenguer

464 Relats

1635 Comentaris

323805 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Tota la meva vida he sigut lletraferida. M'agrada molt escriure, perquè
a dins meu està ple d'històries i tinc com una necessitat d´explicar-les
Per mi és un plaer compartir somnis i pensaments amb qui tingui la paciència de llegir i procurar entendre els meus humils escrits ,fets amb tot el meu cor. Moltes gràcies per la vostra gentilesa.