Pensaments creadors de realitats

Un relat de: drizzle

Aquests darrers dies he estat vivint en un estat d'enterboliment, debatent-me infructuosament entre les meves limitacions i les meves potencialitats. Evidentment, aquest malestar s´ha traduït en molèsties i trastorns a nivell físic, que encara han agreujat més l'estat de confusió.

Ahir vaig prendre la determinació que ja n´hi havia prou de donar voltes i més voltes, sense arribar enlloc. Em vaig donar tres dies de termini per centrar-me i trobar una línia d'acció constructiva.

Avui -digueu-li casualitat, o no- he rebut un correu que em convidava a reflexionar sobre què puc arribar a ser més enllà de les meves circumstàncies. La lectura del correu i la reflexió posterior m´han tret la bena dels ulls i m´han permès veure el camí que vull seguir: identificar el que em limita, acceptar-ho i trobar la forma creativa de transformar-ho.

Ahir em vaig proposar alliberar-me del laberint que jo mateixa m´havia creat, i avui he trobat un camí de sortida. Cada vegada estic més convençuda que els nostres pensaments són generadors de realitats.

Comentaris

  • gypsy | 21-10-2007 | Valoració: 10

    un relat de lucideses.
    Encarar-se amb un mateix i dir-nos la veritat, assumir allò que no ens agrada i ser el que volem ser.
    Un missatge d'optimisme i un cant a la llibertat de viure la pròpia vida amb la coherència d'allò que volem i ens faria realment feliços.

    M'agrada aquest esperit de superació, de voler deixar enrere el llastre que de vegades ens empresona i ens capfica inútilment.

    una abraçada!!

    gypsy

  • la Veritat sempre es senzilla.[Ofensiu]
    Avet_blau | 17-10-2007 | Valoració: 10


    Cercle viciós : pensaments , atrapament
    esclavatge , tancament, foscor , i la sortida?
    sovint la veiem i no la reconeixem .

    Nosaltres mateixos amb les nostres preocupacions , ens enfonsem en la cova,
    buscant la llum.

    i sovint la solució es a prop
    o dins nostre si sabem escoltar el cor.

    Identificar les limitacions i acceptar-les,
    el camí de sortida sempre es curt,
    es la nostre indefinició o covardia
    que allarga la agonia del dubte.

    la Veritat sempre es senzilla.

    Avet.

  • realitats i laberints[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 15-10-2007 | Valoració: 8

    A vegades la fabricant de pensaments, la MENT, desconnecta de la realitat i crea laberints on sembla que no hi han sortides.

    A vegades la llum de l'exterior enlluerna la MENT i la re-sitúa i llavors sí.... és creativa i positiva.

    Recomanable sempre "plugim" emocional.

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Foto de perfil de drizzle

drizzle

9 Relats

40 Comentaris

12694 Lectures

Valoració de l'autor: 8.89

Biografia:
Laura, del gener del 65
dona i mare
aprenent a viure en positiu

Drizzle en anglès vol dir plugim. El plugim és aquella pluja fina gairebé imperceptible, que sembla que no et mulla, però que, a poc a poc, et va calant i al cap d'una estona, quan te n´adones, et deixa xop.

Per a mi, la nostra actitud, els nostres pensaments i les nostres accions en les petites i grans coses de cada dia tenen el mateix efecte sobre la nostra vida.

Els meus escrits són reflexions breus, amb un vocabulari i una estructura senzilla. No tinc vocació de poeta ni d'escriptora; només m'agrada compartir el que penso, el que sento i el que visc.

http://unamiradaenpositiu.blogspot.com/