Penitència

Un relat de: Antoni Casals i Pascual

Us asseguro que sóc amant i defensor de la crítica. Però no entenc que de tant en tant apareguin individus (o individues) que no són capaços d'entendre el que llegeixen però es permeten donar classes d'escriptura. Sempre, això sí, amagats sota el pseudònim d'un lector a qui no tenim cap mena d'accés.
Accepto la crítica de qui en sap. La de qui amaga la seva ignorància sota una recaragolada disquisició, o pitjor encara sota el simplisme infantil, no.
Reclamo des d'aquí que no es permeti valorar a qui no permet el dret de rèplica.

Comentaris

  • 5e aniversari[Ofensiu]
    Jere Soler G | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Si us plau[Ofensiu]

    us prego que no valoreu aquest relat. I si pot ser, tampoc cap dels altres.

  • jo sóc nou aqui[Ofensiu]
    Fidel Català | 20-12-2008 | Valoració: 10

    però he d'entendre que si et poso un deu et faig un favor?
    Aquest relat no te gaire mèrit potser, però prometo llegir-te més.

    Coratge.

  • Amic Antoni![Ofensiu]
    F. Arnau | 20-12-2008 | Valoració: 10

    Com estàs?
    Veig que fins a tu, que sembles una mica allunyat del debat quotidià (sobretot al Fòrum) sobre els "tocacollons" que sempre fan la mà amb les puntuacions baixes i els comentaris impertinents, et molesta i cabreja aquesta circumstància... I tant! La veritat és que dóna molt de coratge, però sembla que en aquest món de la virtualitat, és quelcom habitual.
    Així que, caldrà passar del tema, no donar-li cap relleu, i per damunt de tot, continuar escrivint i publicant a RC.
    Una forta abraçada!

    FRANCESC

    I que passes un Bon Nadal amb els teus...

l´Autor

Foto de perfil de Antoni Casals i Pascual

Antoni Casals i Pascual

123 Relats

783 Comentaris

144747 Lectures

Valoració de l'autor: 9.86

Biografia:
Vaig desaparèixer una temporada, no sé ben bé per quin motiu i de tant en tant retorno com qui de nou reprèn una vella addicció.

El meu correu: antonicasals@mesvilaweb.cat (per si em voleu dir res).