PASSIÓ PROFUNDA

Un relat de: PERLA DE VELLUT
PASSIÓ PROFUNDA


La passió del voler
és una atracció profunda.
Es funda el que hom vol,
es funda el que hom busca.
El que s’anhela que dure
més que perfecció, més que junta,
més que lluna, més que mort,
més que llum, més que dolçor.
No se sap com ha estat,
una glòria descoberta
i el que gegant pareixia
ja és el ple, és la fortuna.
A mi m’has tocat tu
i la teua fruïció es consumeix
enredant-se en la meua
i les dos són sols una.
Es funda el que és fugaç
a força de fe de frescor.
Es funda amb freqüència eterna,
també l’amor es funda
dins de mi i en el teu cor.



Autor: Perla de Vellut


Comentaris

  • Esplèndid[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 03-05-2022 | Valoració: 10

    Com admiro els escrits d'aquest nivell. No m'atreveixo ni a opinar. Simplement dir que aprenc molt i que és un plaer poder-los llegir.

    Moltes gràcies per l'opinió tant amable del meu relat d'aprenent del Poder d'un somriure.

  • No hi ha jo sense tu.[Ofensiu]
    Misteric | 19-07-2019

    A mi m’has tocat tu
    i la teua fruïció es consumeix
    enredant-se en la meua
    i les dos són sols una.


    Passió...és vida. la ment, tamt sols una xerraire,eina de navegació. Mai s'ha de confondre el dit que la senyala, amb la lluna!

  • Passió, és fondària.[Ofensiu]
    Misteric | 19-07-2019

    L'ànima...preciosa paraula...eteri...concepte. metàfora en si.

    Déu, són tres lletres i un accent. ...eteri...concepte. metàfora en si.

    No m'interessa creure...vull saber!

    La realitat...velada per al·legories, il·lustrada per símbols.


    Pot ser si...Tot és qüestió de tindre els instants dins de l'ànima.

    Gràcies immenses a tu Perla de vellut, amb molt de gust, accepto la teva generosa invitació, germà relataire!...i és que...com deia el mestre teosòfic Krishnamurti, no és tant sols que siguem germans...és que som el mateix!

  • Gràcies pels teus comentaris[Ofensiu]
    SebastiàCot | 15-07-2019

    Bona tarda, Perla de Vellut. T'agraeixo molt el teu comentari elogiós al meu "sonet quevedesc". Crec que has estat molt amable i fins i tot un punt massa. Però moltes gràcies. Com que sóc nou, ara em posaré a anar-vos descobrint i llegint, que serà apassionant. D'entrada, he estat llegint aquest poema teu en què incloc aquest comentari i m'ha agradat molt. Anem parlant! Gràcies!

  • Naiade | 30-06-2019 | Valoració: 10

    Amor és com definiria el teu poema, Has aconseguit unes paraules molt encertades per descriure el teu sentir. M'ha agradat

  • Una altra perla[Ofensiu]
    helenabonals | 30-06-2019 | Valoració: 10

    No sé què deu ser millor, el teu amor o els teus poemes. A mi no m'ha passat mai res de semblant! Enveja és el que tinc.

  • Apassionat[Ofensiu]
    Sara Serra | 26-06-2019

    El trobo un poema contundent, escrit sense dubtes, rotund en les formes i en el fons. Felicitats!

  • Hola, Perla de Vellut[Ofensiu]
    Neus Marín Cupull | 26-06-2019 | Valoració: 10

    En primer lloc, gràcies per recordar-te de mi. Han sigut uns mesos una mica complicats, res greu, però moltíssima feina, tot i així aviat pujaré algun escrit que tinc que ja tinc mig preparat.
    En segon lloc, com sempre és un plaer llegir-te.
    Ens llegim aviat,
    Una abraçada
    Neus

  • Amor per sempre[Ofensiu]
    Montseblanc | 25-06-2019

    Tinc enveja d’aquestes passions tan profundes i duradores en el temps.
    Els teus versos traspuen emoció i amor. Tant de bo que sigui per sempre.

  • brins | 21-06-2019

    Sí, Perla de Vellut, sóc més gran que tu i he gaudit moltíssims anys de l'amor de l'home més bo del món, el meu marit. És per això que el continuo enyorant i estimant.
    M'he dedicat a la pintura artística i a la docència, però actualment ja no treballo.
    Una abraçada,

    Pilar

  • Serenitat[Ofensiu]
    SrGarcia | 21-06-2019

    M'agraden l'elegància i la serenitat dels teus versos.
    És difícil trobar versos serens, versos que celebrin la vida com ho fas tu.

  • Sí...[Ofensiu]
    brins | 20-06-2019 | Valoració: 10

    Sí, Perla de Vellut, a tu t'ha tocat la sort d'estimar i de sentir-te correspost, ho deixen ben palès tots els teus tendres i bonics versos. Enhorabona per saber-te'n adonar, enhorabona per saber-ho explicar!Tant de bo que jo encara pogués tenir el meu estimat a prop per poder-li dir coses tan boniques com les que tu dius.

  • Fins l'eternitat...[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 19-06-2019 | Valoració: 10

    Quan el desig ix del cor, el voler esdevé una realitat tal com palesa el teu amorós poema. Dues ànimes receptores foses per actuar en un sol ésser, vet ací l'amor incondicional de parella. He de ressaltar que ets una font inexhaurible de fidelitat, constància i correu d'aquest valor que representa la vida conjugal. Enhorabona, Nil.

Valoració mitja: 10