Pas a dos

Un relat de: ginebre


Em cau el vestit
per l'espatlla
l'esquena morena
la ratlla
la vora que em frega
la galta
inflama l'alè
que ens enllaça...

Em rendeixo morenassa
he caigut
ja no tinc traça
per guanyar cap posició
als teus peus nus
sorra de platja
m'embalo
a cada passa
si em trepitges de taló

Parpella closa hipnòtic so:
m'ha encantat la serp
-jo que n'era l'encantador-


Comentaris

  • Reptes poètics![Ofensiu]
    kispar fidu | 01-12-2007

    Segueixo afirmant que és una gran idea! (I que estaria molt bé guardar-los en el raconet de l'autor Repte poètic! però sembla que la idea no va triomfar massa...! encara hi ha tan sols els nostres 4!). Ara penjaré un coment al fòrum!

    El teu poema també té aquest ritme ràpid, o em dóna a mi aquesta impressió. De fet, se'm va enganxar del diumenge passat, al Marquet de les Roques, després de sentir recitar al Bruixot! ;)

    Sí que és agradable aquesta pàgina, i t'hi sents en companyia! hi estic d'acord.

    ens veiem!
    cuida't!
    Gemma

  • Ostres ginebre![Ofensiu]
    Lady_shalott | 15-11-2007

    la coordinació entre la imatge i el poema és brutal, i per si sol el poema no perd pas la força. Volia destacar-ne el ritme precís i ple d'anades i vingudes, un vaivé in crescendo enèrgic i seductor...
    ah, i també volia dir-te que no t'oblidis d'avisar-me quan publiquis un llibre de poemes!

    Petons,
    Lady Shalott

  • Ritme![Ofensiu]
    F. Arnau | 08-11-2007 | Valoració: 10

    Veig que també tu vas explotar la vessant rítmica del quadre. Aquesta composició teua em recorda els ritmes caribenys, com el "cha-cha-chá", amb el que me vaig inspirar per fer el meu poema per aquest repte...

    Una forta abraçada!

    FRANCESC

    PS I a continuar participant als Reptes, doncs, pense que així s'estimula la creativitat.

  • Repte![Ofensiu]
    kispar fidu | 06-11-2007

    bones!

    Veig que te n'has ensortit molt bé amb la publicació del Repte, eh!

    i m'agrada que hagis afegit el títol de l'obra! queda molt bé!

    gràcies!
    i a veure si la gent segueix penjant-los!

    ens seguim veient i seguim reptant!

    petons,
    Gemm@

  • A ritme...[Ofensiu]
    Anagnost | 05-11-2007 | Valoració: 10

    Ja passa això, que l'encantador acabi encantat. M'ha agradat força aquest poema, molt especialment la primera estrofa. Feia estona que no llegia quelcom amb un ritme tan ben imposat, d'aquelles que t'obliguen, amb una eufonia d'estranya perfecció. Tot sense oblidar les images que s'invoquen, plenes de suggeriments.

l´Autor

Foto de perfil de ginebre

ginebre

46 Relats

429 Comentaris

84966 Lectures

Valoració de l'autor: 9.82

Biografia:
Hola!
Benvingut/da a aquest prestatge de la gran llibreria que és Relats en Català.
Sóc bàsicament lectora. M'alimento de les vostres lletres. Però a vegades també escric alguna coseta.
Aquí està.
I moltes gràcies, per la visita!



Me prengueres el cor
me'l tornares pedra preciosa
i me digueres:
au, surt i brilla.

Era un somni, estava sol
em vaig despertar, vaig sortir
i brillava

Enric Casasses


ginebre(arrova)gmail.com