Parèntesis

Un relat de: Lavínia

 
( i
.
.
.
m'inundo

de tu

en l'únic

espai

excels )


Comentaris

  • Claudàtors[Ofensiu]
    Jofre | 03-08-2005 | Valoració: 10

    Glòria,

    Com diu la Sílvia perfectament això és POESIA VISUAL SENSUAL...

    A la vida, i en això tu n'ets la versada, de vegades convé algun parèntesi, fins i tot algun claudàtor.
    Però, després, i en això tu ja hi has reeixit, a mesura que vas desvestint esquisadament l'univers inicial, poc a poc es va simplificant, enriquint -encara que no ho sembli- fins al punt que ets tu que decideixes: on i quan treus i poses els parèntesis.

    Tu ho fas perfectament: no emmarques res, -ans al contrari- evoluciones i ho fas per l'impuls de viure i voler conèixer i aprehendre la veritable significança de cada element que et rodeja i t'estima.

    És un vaivé, Glòria, i tu ens en podries dar classes... de Vida i de comprensió.

    D'un pobre innocent, una abraçada!

    PS. Vejam. La noia que va tan escarida avui... surti a la pissarra.

    Ex. 1 Calculeu i traieu els parèntesis. Simpliqueu al màxim (també podeu hibridar...)
    [(Lavínia)+(Vida)]= a... GLÒRIA

    Ex.2.
    [(Espriu)+(Virgili)]= a...

  • Brutal.[Ofensiu]
    Llibre | 02-01-2005

    Genial. Excepcional.

    No sé si això és poesia, des d'un punt de vista acadèmic o academicista. Però si la poesia és una forma d'exteriorització de sentiments i passions, amb aquest poema ho has aconseguit.

    El que sí et puc dir és que m'encanta i em fascina la poesia visual. Per a mi, la poesia és un joc que estableix un lligam molt estret entre el/la poeta i les paraules. Els mots no tenen el mateix significat que se'ls dóna a nivell de diccionari. I aconseguir crear poesia visual, sense passar la frotntera de l'esperpèntic... se n'ha de saber. I veig que tu en saps. Felicitats (i quina enveja! --sana, però enveja--).

    Salut! Records a Sevilla!

    LLIBRE

  • gràcies, Capdelín[Ofensiu]
    Lavínia | 17-12-2004

    M'ha agradat el teu comentari

  • Capdelin | 17-12-2004 | Valoració: 10

    esposes, però... no dius
    indiques, però... no assenyales
    insinües, però... no assegures
    anotes, però... no allargues
    quatre pàraules, però... OMPLES!!!
    PEFECTE!!!!!
    un petó! i... Bon Nadal, Lavínia!!!

  • Gràcies[Ofensiu]
    Lavínia | 14-12-2004

    És la primera vegada que faig una poesia solament d'aquesta temàtica.

  • Curt i profund![Ofensiu]
    BARBABLAVA | 14-12-2004

    De vegades no calen moltes paraules per dir-ho tot.
    Un poema perfectament emplaçat al bell mig de la tendresa i l'evanescència.