Paréntesi

Un relat de: sahuc

Ara és fosca nit i no puc dormir. Avui m'han donat una notícia, ambigua, o el que és el mateix, bona i dolenta alhora. Durant aquesta setmana m'ingresen per preparar-me per una operació que fa tres anys espero que me facin, aquesta és la bona. Durant un mes no podré fer res del que faig habitualment, estar amb la meva parella, sortir amb els amics, treballar o conectar-me a internet, o el que és el mateix, llegir els vostres relats, aquesta és la dolenta. Confio que continuareu escrivint tant meravellosament com fins ara i expresant tantes sesacions en la nostra estimada llengua.
Ara us donaré una notícia ambigua a vosaltres. Quan torni em llegiré com a mínim un relat de cada un de vosaltres, questa és la bona. Com a l'hospital tindré molt temps lliure podré escriure un munt de relats per desprès publicar-los a la web, aquesta és la dolenta.
Un petonàs per tots. Fins aviat!

Comentaris

  • paréntesi[Ofensiu]
    donablanca | 13-05-2005 | Valoració: 10

    si llegeixes això és que a anat bé,
    anims!

  • Però...[Ofensiu]
    Carme Cabús | 13-05-2005

    ...no has escrit més. Espero que ho segueixis fent, i també que em comentis.
    Ei, que ho havies promès i molts estàvem il·lusionats!

  • HOLAAAAA![Ofensiu]
    cabopolonio | 01-11-2004 | Valoració: 9

    Si llegeixes això significa que ja estàs a casa , que ja estàs bé i que et queden moltes hores devant de l'ordinador llegint i escrivint els relats que esperem impacients.
    un petó ben fort i a escriure!!

  • t'esperem![Ofensiu]
    Dolça | 01-10-2004 | Valoració: 9

    una bona notícia serà saber que has tornat i una de dolenta saber que no has tingut ganes d'escriure res... O sigui que endavant, sort i t'esperem!

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

sahuc

6 Relats

6 Comentaris

9586 Lectures

Valoració de l'autor: 9.25