Parem de la maleïda dicotomia

Un relat de: nosesiaixothohaviaexplicat
Quan m'he aixecat al matí, he pensat que la meva vida era una meravella, amb el meu marit guapíssim i les meves filles precioses, amb el nostre pis meravellós recentment arreglat i la meva feina estupenda que em fa sentir indepedent i lliure. Pero en preparar-me el café he vist que els plats del sopar no estaven ficats al rentavaixelles, i que el terra estava brut. He sortit d'allà cap al saló per prendre el café que no m'ha quedat gaire bé aquest matí i he vist que les meves filles havíen deixat tirat al terra el calçat, i que les motxilles continuaven a sobre la taula enlloc de la seva habitació. Llavors m'he adonat que potser la meva vida no és cap meravella i que, per molt precioses que son les meves filles també son un parell de desobedients aquelles dues, i que si s'estimessin de veritat la seva mare no permetrien que estigués contínuament recollint tot allò que es deixen tirat. I que per molt guapo que sigui el meu marit, és un altre egoísta que no ha sigut capaç de recollir quatre plats quan va acabar de sopar tot i sabent que jo ja me'n havia anat al llit perquè no em trobava bé. I que potser casa meva no és tan bonica perquè encara queda molt per fer i no tenim diners per acabar d'arreglar-la. I que potser la meva feina no és prou bona precisament per això, perquè no em paguen els diners necessaris per fer les coses que em semblen importants, com ara arreglar la cuina. Aquests pensaments m'han acompanyat durant tota la preparació per sortir de casa.
Però aleshores he obert la porta i l'ascensor estava esperant-me, i en sortir al carrer el sol ja brillava tot i que era encara d'hora. I en entrar al metro no he hagut d'esperar ni còrrer, i hi havia molts seients buits. I en seure m'he enrecordat que estic llegint un llibre que em té atrapada, i l'he tret de la bossa i he començat a llegir. I llavors m'he adonat que la meva vida és una meravella
...i he somrigut.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

nosesiaixothohaviaexplicat

1 Relats

0 Comentaris

377 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Últims relats de l'autor