Parelles difícils

Un relat de: Unaquimera

Parelles difícils, convivència delicada:

La vanitat i l'objectivitat.

- Estic tant ben fet! No és narcisisme, no… Tots m'admiren! - pensa el mirall, satisfet, comprovant que tothom s'apropa a contemplar-ho.

L'esperança i l'evidència.

Havia de ser dins aquella capsa. No l'obrí.
Si no hi era, no sabria on buscar-ho. I se sentiria perduda.

La il·lusió i el desengany.

Comparava l'amor amb una bufanda càlida: necessitava l'escalfor per viure!
Ara, desenamorada, li sembla una corda roent al coll: l'ofega...

La dignitat i l'obsessió.

- La separació... la filla lluny de casa... la nova feina... has vist quin canvi?
- No, home! És cosa del botox!


Unaquimera

Comentaris

  • Només una paraula:[Ofensiu]
    Josoc | 26-02-2011

    Encertadíssims!

  • originals escrits[Ofensiu]
    joandemataro | 03-01-2011 | Valoració: 10

    que donen per a la reflexió i amés tenen el seu puntet d'humor i ironia
    que els reis et portin molta alegria
    fins aviat
    joan

  • Bell i curt[Ofensiu]
    Idealista compulsiu | 17-09-2009 | Valoració: 9

    Amb poques paraules dius molt. Aquest escrit té certa flaire a paràbola. M´ha agradat bastant. Sort!

    PD. Ja et vaig dir que et comentaria.

  • Un plaer ...[Ofensiu]
    Nyanga | 29-07-2009

    llegir-te, com sempre no deixes de sorprendre'm entre capses i parelles dificils.

    Una abraçada!

  • Tens raó[Ofensiu]
    nuriagau | 03-04-2009 | Valoració: 10

    Tens raó, tenim un parell de nanos molt similars.

    Ja els havia llegit i, fins i tot, creia que els havia comentat. He comprovat que tan sols havia afegit l'enganxina del 5è aniversari d'RC.

    M'agradaria trobar-te més sovint als Nanoreptes. Crec que, amb només vint paraules, tens molt a dir. Els quatre nanos d'aquest relat ho demostren.

    M'agrada la idea d'agrupar-los per temàtica. Molt ben aconseguides aquestes quatre parelles difícils. A més a més, el títol és suggerent.

    Felicitats!

    Núria

  • Botox [Ofensiu]
    Cendra de flor | 02-04-2009 | Valoració: 10

    Si n'hagué d'elegir un de sol seria molt difícil, ja que m'apassionen tots. Però els que destacaria pel seu enginy són el del mirall i el del botox.
    Fins aviat
    Cendra de flor

  • Temps per a reflexionar .[Ofensiu]
    Núria Niubó | 29-03-2009 | Valoració: 10


    Qui té un alt i excessiu concepte de les pròpies qualitats, no pot ser objectiu, difícil parella la primera , bon retrat d'aquells que s'emmirallen en ells mateixos , hi ha tantes persones així.
    És clar i contundent , la frase final, - pensa el mirall… és molt , molt encertada, la memoritzaré per ensenyar-la als meus alumnes, amb el teu permís ,és clar.

    En el desig sempre hi ha esperança, davant del dubte d'una evidència colpidora , molts preferim quedar-nos en la confiança de que "hi és" , "ho tenim" , però tard o d'hora l'evidència guanyarà la partida. Aquest dóna molt per reflexionar.

    Quan l'amor només és una il·lusió, sempre hi haurà desengany , és bonic viure un amor fàcil que t'embolcalla el cor , com descrius molt bé, aquest mateix t'ofega, però aquesta lliçó només s'aprèn amb una experiència viscuda.

    La dignitat , acceptar-se , respectar el pas del temps en el teu cos, qui no entén que és dignitat , s'obsessiona en mostrar-se digne i es contradiu a ell mateix . El botox allisarà les arrugues facials i, per on es reflexarà la seva ànima


    Gràcies Maite , aquest he gaudit llegint-los i comentant-los.

    una abraçada plena d'esperança ,



    Qui té un alt i excessiu concepte de les pròpies qualitats, no pot ser objectiu, difícil parella la primera , bon retrat d'aquells que s'emmirallen en ells mateixos , hi ha tantes persones així.
    És clar i contundent , la frase final, - pensa el mirall… és molt , molt encertada, la memoritzaré per ensenyar-la als meus alumnes, amb el teu permís ,és clar.

    En el desig sempre hi ha esperança, davant del dubte d'una evidència colpidora , molts preferim quedar-nos en la confiança de que "hi és" , "ho tenim" , però tard o d'hora l'evidència guanyarà la partida. Aquest dóna molt per reflexionar.

    Quan l'amor només és una il·lusió, sempre hi haurà desengany , és bonic viure un amor fàcil que t'embolcalla el cor , com descrius molt bé, aquest mateix t'ofega, però aquesta lliçó només s'aprèn amb una experiència viscuda.

    La dignitat , acceptar-se , respectar el pas del temps en el teu cos, qui no entén que és dignitat , s'obsessiona en mostrar-se digne i es contradiu a ell mateix . El botox allisarà les arrugues facials i, per on es reflexarà la seva ànima


    Gràcies Maite , aquest he gaudit llegint-los i comentant-los.

    una abraçada plena d'esperança ,

  • Bon tema![Ofensiu]
    Nubada | 15-01-2009

    Està molt bé que hagis agrupat els nanorelats per la temàtica. I és que el tema de les parelles té tela!

    Moltes gràcies per l'enganxina. Em va fer molta il·lusió!

  • Felicitats![Ofensiu]
    nuriagau | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Bons nanos![Ofensiu]
    Magrat | 12-12-2008

    Hola, Unaquimera!
    Veig que tu també tens molt a dir en això dels nanos... Molt bons i ben portats tots. De vegades darrera de poques paraules s'amaguen veritats immenses.
    M'agrada especialment el de l'amor, quanta raó! Sí que, desgraciadament, sovint s'acaba convertint en un lligam asfixiant...

    Moltíssimes gràcies pel teu comentari al recull de nanos; tinc curiositat per saber què et va evocar el del bus i la mobilitat sostenible...potser et va passar alguna cosa semblant?

    Una abraçada i fins aviat!

  • Escriure, combinar formes i colors[Ofensiu]
    ciosauri | 10-12-2008

    tornar a jugar, quan ja ets gran. I, a distància, donar peu a compartir jocs. No? Una abraçada juganera!

  • Dir-ho tot i callar[Ofensiu]
    Karkinyoli | 09-12-2008 | Valoració: 10

    No podria dir-te quantes caixes no he obert, m'agrada enganyar-me per sempre i creure que allí dins hi trobaré el que vull, però a les nits, sovint, la veritat m'ofega. Què passaria si obris portes, finestres, calaixos i armaris?

    Genial, com sempre. Quin plaer llegir-te!

    Una abraçada!

    Laia

  • Tens raó...[Ofensiu]
    onatge | 27-11-2008 | Valoració: 10

    Totes aquestes parelles són o semblen difícils. A mi la parella que m'agrada és Seny i Rauxa, i Brisa i Vent, Carícia i Desig, Paraula i Mot, Mar i Onatge.
    Però potser sí que tot és unaquimera...

    De tota manera més que parelles difícils, crec en persones difícils.

    Rep una abraçada no sé sí de parella difícil...
    onatge

  • Donat que uns individus registrats a RC [Ofensiu]
    J.Lluís Cusidó i Ciuraneta | 25-11-2008 | Valoració: 10

    com lectors sota el pseudònims: atzucac, risto2, raigdelluna, cunnilingusfrigidus etcètera, o el autor suplantador o usurpador d'identitat del nostre benvolgut DARKMAN i que avui, ara mateix ja es signa Paul Gustave Doré, ignoro però ara si sota un altre identitat poden ser fins i tot autors coneguts de RC.
    Aquets individus malparits potser es creuen que ens toquen els pebrots posant-nos notes baixes per onsevulla?.
    Davant de tanta anarquia i impunitat i en un intent de fer justícia pel meu compte, he decidit visitar als meus autors preferits entre els que t'hi comptes i amb la mateixa anarquia i impunitat però amb la cara alta, sense pseudònims d'autor i sí amb el meu nom i cognoms per davant, tenint al meu haver relats publicats i fortament fumigats per aquets animalots, veure si no el titulat Els segadors de l'enveja .... O be el titulat "L'avet llampat" també el titulat "El carreró de la vila" i altres que ja no recordo et puntuaré o tornaré a puntuar aquest relat amb un deu
    una Abraçada
    J. Lluís


  • Calia l'aclaració[Ofensiu]
    joanalvol | 20-11-2008

    ara si que entenc el darrer "nano"!
    Se'm fa rar que per dissimular les arrugues, tan naturals, la gent s'injecti toxines! Si els músculs facials perden mobilitat, tant li fa! Ja compraran una altra substància per adobar-ho i així infinitum. També és una mena de consumir i fer grossa la pilota.
    Què hi farem.

    Una abraçada
    Joanalvol

  • Aclariment sobre el Botox.-[Ofensiu]
    Unaquimera | 19-11-2008

    Responent a l'amic joanalvol, ofereixo una informació abreujada sobre el tema:
    El botox és una substància ( una toxina diluïda... ) que injectada sota la pell del rostre deixa estirada la cara en qüestió d'hores... de tal manera que moltes persones, famoses o no, tot negant-se a acceptar les pròpies arrugues, s'ho injecten per rejovenir el seu aspecte.

    Té algun efecte associat que causa un estrany efecte en qui contempla aquell rostre, ja que els músculs facials perden mobilitat i per tant l'expressió de la persona que s'ha col·locat botox sembla canviada: potser que no pugui articular clarament o no pugui realitzar gestos que fins llavors li eren característics... D'aquí el sentit del darrer "nano"!

    Per ampliar informació: Tendencias/Botox o Botox.

    Ara mateix ofereixo una abraçada al natural a qui la desitgi,
    Unaquimera

  • Com sempre[Ofensiu]
    joanalvol | 18-11-2008 | Valoració: 10

    és un plaer llegir-te. Tinc un dubte: crec que aquests jocs de paraules es refereixen a cadascú de nosaltres. Pots aclarir-ho?
    I una altra, no conec la paraula "botox" perdona la meva ignorància.

    Una abraçada
    Joanalvol

  • Sàvies paraules Uq.[Ofensiu]
    Naiade | 17-11-2008 | Valoració: 10

    Ben cert el que dius. No sabria dir-te quina parella m'agrada més, ja que totes porten dins la veritat. Encara que la il·lusió i el desengany esta especialment ben trobat.
    T'agraeixo els comentaris dels que sempre puc extreure'n més suc dels meus propis escrits. I captes a fons el que volen expressar.
    Una forta abraçada Molt bones les teves reflexions

  • També m´agraden[Ofensiu]
    brins | 15-11-2008 | Valoració: 10

    També m´han agradat els teus nanorelats. Estan molt ben meditats i exposats.

    Em permeto d´exposar-te un dubte que tinc des que et vaig començar a llegir: Oi que també t´agrada pintar?
    En molts dels teus poemes hi ha llum i color presentats amb molta tendresa i un gran do d´observació.
    Ja em diràs si m´equivoco.
    Per cert, a mi m´encanta la pintura.

  • Gracies[Ofensiu]
    Fifo | 12-11-2008

    Gracies bonica. Fifo

  • En plena convivència passa que.....[Ofensiu]
    Xocolatina | 11-11-2008 | Valoració: 10

    En plena convivència entre les parelles desavingudes passa que la vanitat no deixa veure la peli favorita de l'objectivitat, l'esperança ocupa el sofà fins que arriba l'evidència i la fot fora, la il·lusió xerra i xerra fins que el desengany li demana el telefono, la dignitat para la taula i s'ho menja tot l'obsessió.
    No voldria compartir pis amb elles!

  • No coneixia aixó dels nanos.[Ofensiu]
    Alzinar8 | 10-11-2008 | Valoració: 10

    No entro al Forum i m'estic perdent autèntiques maravelles, com els que en ofereixes en aquest relat. Prometo, si tinc temps, entrar-hi i intentar participar-hi.
    Repeteixo, aquets teus son maravellosos.

  • Txell Pellicer | 10-11-2008

    Felicitats amb retràs!
    El cap de setmana no em conecto, ja ho saps i..... però et desitjo moltes felicitats al llarg de tot l'any!

  • Un huracà[Ofensiu]
    Txell Pellicer | 10-11-2008 | Valoració: 10

    La bona convivència entre unes parelles com aquestes que has dissenyat seria una quimera, haha!

    Sobre tot, l'evidència és un huracà que arrassa amb il.lusions i esperances, somnis i..... però espero que no s'emporti tota la sort que et desitjo,
    Txell

  • Moltíssimes felicitats!![Ofensiu]
    Queca | 10-11-2008 | Valoració: 10

    Vaig amb un parell de dies de retràs, però he estat tot el cap de setmana sense tocar l'ordinador, i avui, la primera gestió era felicitar-te! Pel teu aniversari, pel teu talent, per totes les teves virtuds, i en especial, per aquest relat.

    Si mai necessites res, ja saps on em pots trobar.

    Una forta abraçada i mil i un somriures carregats dels meus millors desitjos per a tu i els teus!!

  • Felicitats[Ofensiu]
    94_desertrose | 09-11-2008 | Valoració: 10

    Repeteixo, felicitats Unaquimera.

    No cal que t'expliqui massa el que m'arriben a agradar les "teves paraules".

    Ser capaç d'emmirallar mínimament els teus escrits en alguna de les meves lletres sería un privilegi que penso encara inmerescut.

    I mentre espero que això succeeixi, només sóc capaç de felicitar-te.

    Tan difícil com simple és tot, no?

    Una abraçada.


  • felicitats!!![Ofensiu]
    ANEROL | 08-11-2008 | Valoració: 10

    Ben trobades aquestes parelles

  • el que primer escalfa , acaba ofegant.[Ofensiu]
    Avet_blau | 08-11-2008 | Valoració: 10

    M' agrada especialment la parella de l' il.lusió i el desengany. El que primer es una escalfor suau, pot acabar ofegant.

    Bon Aniversari .

  • "Nanos"[Ofensiu]
    F. Arnau | 08-11-2008 | Valoració: 10

    Maite!

    M'agrada la teua idea d'agrupar els Nanorelats per temes. Jo ho faig per nombre...
    Aquests referits a l'assumpte de les parelles són tots molt bons. Recorde que jo vaig fer-ne un que parlava d'una parella de guàrdies civils "gays", fet en to irònic, com gairebé faig tots el meus.
    En aquests teus he trobat diferents registres, que també m'agradaria experimentar-los de tant en tant.
    El que és una veritat com una casa és que:

    Els "nanos" creen addició!!!

    Una forta abraçada!

    ... I molta felicitat en el dia del teu aniversari.

    Petons!
    FRANCESC

  • En resposta a la teva reclamació, has de reconèixer que ets un xic gemegaira,[Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 08-11-2008 | Valoració: 10

    total per una queixaladeta de res de lleó famolenc...! No n'hi ha per tant! També reconeixeras que no és culpa meva la teva manca de previsió, doncs quan hom va a l'Africa d'aventures, el menys que pot fer és portar una motxilla amb el raspall de dents, lectura pel temps mort, farmaciola per les possibles ferides de lleó o d'una altra bestiola i repel·lent pels mosquits. Ara, si tu ets de les que vas pel món amb les mans al cap...!
    Però mira, per a que comprovis la meva bona voluntat i en pro de la nostra bona amistad, ja pots comptar amb el balneari, tot i que hauràs d'esperar una mica. Ara bé, res de dos bitllets, amb un vas que xutes, que a la teva parella jo no el vaig estressar gens ni mica. Ja veus que sóc generosa. Molts petons (si encara me'ls acceptes)

  • Altre cop...[Ofensiu]
    errebe | 07-11-2008 | Valoració: 10

    ...ens fas gaudir de aquests escrits, curts, explícits, elegants i que amb poques paraules donen una idea molt més extensa de situacions a voltes amb humor i altres molt més colpidores.

    Per molts anys, bona amiga!!

    Raimon

  • M'agraden aquests jocs![Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 07-11-2008 | Valoració: 10

    Què passa si et plagio i escric una cosa com aquesta? T'enfadaràs? Ja han editat el meu relat on apareix unaquimera. Ha trigat una mica en sortir però, com gairebé tot, és qüestió de paciència. En quan l'hagis llegit poden passar dues coses: a)que me'l comentis B) que no em tornis a parlar mai més. Què serà, serà? Molts petons

  • Parelles compensades [Ofensiu]
    Aquarela | 07-11-2008 | Valoració: 10

    A cop d'ull semblen unes parelles compensades:
    dos de divertides, la del mirall haha! i la del bototx, hoho!
    dos de serioses, la de la capsa i la del amor, on es veuen les pors.
    La vida és una suma d'unes i altres suposo, estic filosofica, "cosa de la tardor", si noia.

  • Convivència delicada i convivència impossible[Ofensiu]
    Valentí Valent | 07-11-2008 | Valoració: 10

    Crec jo que la convivència és delicada quan la vanitat anula l'objectivitat, quan l'obssessió pot més que la dignitat -que és el respecte a nosaltres mateixos- però encara diria més: la convivència és impossible quan l'evidència fot fora de casa a l'esperança o el desengany maltracta la il.usió, es comet delicte!

    Endavant, a viure!

  • Perles sintètiques[Ofensiu]
    bocidecel | 07-11-2008 | Valoració: 10

    Admiro aquesta capacitat de síntesi, trobes la paraula exacta que encaixa perfectament amb les altres dinou per donar el sentit precís, l'essència d'una història molt més ampla i profunda.
    Contrastos i punts de vista oposats que donen un toc màgic als nanorelats i lliguen les quatre històries, quatre perles més.

    Una abraçada ben contrastada.

  • Quatre i més...[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 07-11-2008 | Valoració: 10

    Molt bones pincellades a la relació de parella. Invita a saber valorar precisament les diferències que són las que ens acosten veritablement.

  • Punyent.[Ofensiu]
    Alberich | 06-11-2008 | Valoració: 10

    I breu. Concís. Amb les paraules justes per expressar les emocions.
    La vanitat i l'objectivitat; l'esperança i l'evidència; la il·lusió i el desengany; la dignitat i l'obsessió: conceptes que compliquen la convivència.
    Ho dius amb tota la força de l'expressivitat i amb el teu in confusible estil.
    Et felicito i t'envio una abraçada cordial.
    Ramon

  • de l'eloqüència dels miralls[Ofensiu]
    franz appa | 06-11-2008

    De la vanitat, de l'esperança, de la il·lusió, de la dignitat... Amb les seves parelles de difícil encaix, peces del puzzle que també ens parla, en veritat, de coses com la manca d'empatia, la covardia per afrontar la realitat, la dificultat de mantenir relacions estables, la superficialitat dels valors socials més estesos...
    En escasses línies, ens has fet reflexionar i ens has posat, com no, de cara davant el mirall.
    una abraçada,
    franz

  • Sembla que avui...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 06-11-2008 | Valoració: 10

    per fí, arribo una mica a l'hora!
    No és pas difícil descubrir o descubrir-se en algun dels exemples que poses, en aquests petits relats fets amb frases curtes però prou entenedores. La convivència en sí no és precisament una tasca senzilla. Respectar i comprendre maneres de ser i de fer i que es respectin i comprenguin les nostres és un equilibri al que li cal forçosament la màgia de l'amor.
    Com sempre, una sorpresa agradable en llegir-te i comprovar que segueixes gaudint del do de la paraula i el seu us adient.
    Una abraçada

  • rasablanca10 | 06-11-2008 | Valoració: 10

    No puc dir gaire cosa dels teus relats,
    sempre em deixen sense paraules.

    Fantàstic, com sempre.

    És un honor que m'hagis llegit. n'estic molt contenta.

    Seguiré els teus relats d'aprop!

    Un petonàs!

Valoració mitja: 9.97

l´Autor

Foto de perfil de Unaquimera

Unaquimera

111 Relats

5300 Comentaris

584114 Lectures

Valoració de l'autor: 9.95

Biografia:
Vaig néixer un 8 de novembre fred (sóc escorpí i fredolica des de llavors!) en un lloc diferent d'on visc ara, però sempre he viscut a prop del mar. Penso que a la meva sang porto gotes d'aigua salada. I a la pell, alguna escata...

La mar de blau, per moments tan ombrosa;
la mar de verd, tan bella i perillosa;
la mar de gris, que es veu majestuosa;
la mar d'acer, tan entremaliosa...

El futuro es una acuarela y mi vida un lienzo que colorear...

La vida és bonica, però de vegades complicada.

Gracias a la vida que me ha dado tanto... Me ha dado la risa, y me ha dado el llanto: así yo distingo dicha de quebranto, los dos materiales que forman mi canto. Me ha dado la marcha de mis pies cansados: A quien quiera acompañarmela, por favor vayamos pasito a paso, si hemos de ir mejor de la mano...

He viscut un llarg viatge i encara em queda coratge per avançar... amb les cartes de la vida jugo la seva partida: no em rendiré! Un altre dia ha començat!

... no vale la pena andar por andar, es mejor caminar pa'ir creciendo: volveré a contarte que he soñado colores nuevos y dias claros.

I per uns breus moment una estona de cel, ja no importa el demés, una estona de cel i per un instant tot s'haurà aturat.

Me niego a vivir esclava de mis heridas.

Hi ha dies en què, entre la gent i els crits, sense motiu i estúpidament, crec que sóc feliç. Tinc ganes de cantar i cridar, de saltar i de riure sense cap perquè... Vull estar contenta! Per això m'enfronto al cada dia, sense motius i estúpidament, amb un gran somrís!

Tu sonríe y verás como todo parece que brilla! Los ratos oscuros se harán de colores mientras sobre alegría y no falten canciones. A poquito que sonrias llegará la alegría, de los ratos peores germinan los buenos: sonreir no se compra, no vale dinero. Ei! Sonríe!

Desitjo somriure sense crosses, sense pautes, sense haver de demanar permisos i poder parlar sense estrafer la veu, ... si no us sembla massa.
Duc llunes i cançons per arracades!
El vent, cruel i savi, s'enduu les cançons dels dies que deixo enrere. I per fi, trobo el descans en els somnis perduts i retrobats, en qualsevol revolt del camí que continua.

Per contactar: unaquimera@hotmail.com

Si desitges deixar un comentari, ENDAVANT!
Estaré encantada de llegir-ho i saber de tu: la teva opinió, les sensacions que t'ha provocat un relat, qualsevol aspecte que facis constar, el suggeriment que et sembli més oportú fer serà ben rebut i RESPONDRÉ A TOTHOM més aviat o més tard!

Sóc en aquest web per aprendre, experimentar amb noves propostes, col•laborar amb altres autors i participar en qualsevol fet que ajudi a mantenir viu RC, l'espai que compartim i del qual en gaudeixo:

- Concurs de Microrelats de l'ARC: Secrets. Participant amb relats seleccionats: Dins i fora i Filla.

- Concurs ARC de Poesia Social 2011: Vaig participar amb Ara no sé, publicat al llibre col.lectiu "Tensant el vers".

- Projecte Barcelona, t'estimo: Relataire participant el 2008 i 2011 amb COR A COR, PAS A PAS.

- Gimcana Virtual Literària ARC 2010: participant i Guanyadora! No va ser fàcil, però ja que sap que som una colla de "bojos per les lletres" ;-))

- Poemes il•lustrats: Vaig participar en el concurs, on van seleccionar Enfiladisses.

- Poesia eròtica: Ho vaig intentar i ara alguns dels meus versos són al llibre "Erotisme som tu i jo": AMB, Joguines de dona, SENSE, Xàfec.

- Microrelats: Vaig respondre a la convocatòria, trobant-me entre els autors del volum "10x10 Microrelats" amb Condemnats veïns! (Culpa).

- Reptes del fòrum:
* Repte en prosa, el "clàssic" : He participat com a reptaire i jutgessa.
* Conte, un repte llarg: He participat com a contaire i jutgessa.
* Nanorepte: Nanoreptaire en pràctiques.
* MiniRepte: He participat com a minireptaire i organitzadora.
* Repte Poètic-Visual: He participat com a poetaire i organitzadora.
* MeloRepte: He participat meloreptant i proposant melodia.

- Propostes del Fòrum:
* Taller literari: Relataire participant. Va estar bé mentre va durar... http://es.geocities.com/tallerrelats.
* Interrelat: Relataire participant. Intent de novel.la col.lectiva... http://es.geocities.com/qwark79/principal

- Celebracions col.lectives a RC:
R en Cadena
Els senyors Angel Negre i Gerard Vila Nebot em van encadenar i jo he passat la cadena a: Alícia Gataxica, buscador, estrangera i mjesus.

* 5è ANIVERSARI d'RC!
Vam celebrar-ho a la nostra "enganxosa" manera...
Photobucket