Pardals al cap

Un relat de: missatger
Endolçim la realitat perquè ens és fàcil i està al nostre abast.
Va ser igual per tu, que per mi?
Allò nostre, per dir-ho així, potser només va ser un miratge a les dunes del desert del meu cor.
Perquè després de tantes llunes noves encara segueixes turmentant-me als somnis boirosos de mitjanit? Somnis que no entenc, on hem busques però no hem vols. I això que ara ni tan sols som amics.
La teva amistat dual sempre hem confonia, un dia erem dos grans amics i a l’endemà ni hem coneixies. Teniem converses quasi clandestines, fins a altes hores de la nit, després a les set hem trucaves renyant-me perquè no havies dormit. Tu desitjaves renyar-me i jo esperava la pròxima nit.
Potser parlàvem massa i tot, xerrades infinites plenes de missatges subliminals o potser jugaves a endevina endevinalla? Ara només puc recordar frases que mai podré oblidar i aquelles mirades furioses i apassionades que m’omplien el cap de pardals.

Comentaris

  • Una poesia molt aconseguida [Ofensiu]
    Naiade | 30-08-2012 | Valoració: 10

    La realitat no és del tot blanca ni del tot negre. Solem endolcir-la, sí, i recordar temps passats com a millors. Els somnis son els hereus del nostre passat, contenen l’essència dels nostres vivències tan les positives com les que solem amagar-nos, frustracions, desenganys i desamors. De tant en tant s’obre el calaix de la realitat i aflueixen perque no oblidem.
    Una abr´çada

  • No t'omplia el cap de pardals ![Ofensiu]
    Nonna_Carme | 17-08-2012

    La convivència amb una persona posseïdora d'aquesta dualitat ha de ser "superdifícil " i no és estrany que et deixés en un mar de confusions.

    La que s'ha emocionat amb el teu entranyable comentari he estat jo. Xapó per a la teva tieta.

    Gràcies ! De tot cor , gràcies !
    Una abraçada , missatger !

l´Autor

Foto de perfil de missatger

missatger

37 Relats

45 Comentaris

61389 Lectures

Valoració de l'autor: 9.74

Biografia:
El secret de la felicitat no és fer sempre el que es vol,
sinó voler sempre el que es fa. (L.Tolstoi)

La lectura és el meu millor amic.
La meva filla és el meu gran amor.
Escriure és una manera d'evadir-me.
Tinc sempre un somriure a la cara.
Res hem fa més feliç que el meu nom: "mare".
Estic sempre disposada a donar un cop de mà.
Sempre, és massa temps.