Paraules letals

Un relat de: amelieXIII

Les Frases construides a base de paraules a la vegada construides per lletres, creen sons, sons agradables o desagradables, sons que en diferents tons poden alegrar, decepcionar o causar indiferència...

La indiferència és això, indiferent, és una escala de grisos, és 20 graus de temperatura, és un got mig plè o mig buit, és una balança equilibrada, aburrida,i això, indiferent...

Una cosa agradable és un somriure, una nota d'un piano en el silenci de la nit, un petó, una sorpresa, la primera flor d'un cirerer...

Una cosa desagradable és lletja, és buida, és un crit de dolor, una mà que t´ofega, un llit amb xinxetes, una mala noticia, un desengany, un dia sense sol, una nit sense tu...

És per això que el humans, tan complicats com som, hauriem de medir aquests sons i aquets mots, aquestes petites lletres que ens poden fer somriure o pel contrari poden fer que plorem, que ens decepcionem, que un dia perfecte es converteixi en gris i enllaci dues cordes fent un nus a l'estómac impossible de desfer...

Pensem una mica abans de crear sons letals...perquè hi ha sons que treuen vida, que arrenquen trocets del cor,que actuen com el verí de la persona que els ha articulat i que poc a poc treuen les ganes de creure en les persones, i no hi ha res més bonic ( a part d'un colze o d'una piga) que donar una mà a cegues.

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de amelieXIII

amelieXIII

22 Relats

64 Comentaris

24102 Lectures

Valoració de l'autor: 8.79

Biografia:
Hola a tothom!
em dic Cristina i sóc de Barcelona,
m encanta escriure, però tot just he començat i la ortografia encara la tinc molt verda!
Tinc 24 anys i m encanta pensar i reflexionar sobre les coses més petites que fan que la vida sigui tan gran...
Espero que difruteu del meu cor, igual que disfrutaré jo del vostre!