Paraules (II)

Un relat de: Pastilla efervescent

Paraules. Sempre paraules. Però, per a què serveixen si al cap de poc ens oblidem d'elles? A vegades repetim tant una paraula ( o una frase), que cada cop que la diem, més perd el sentit. Dir "t'estimo" un cop, pot tenir molt de sentit, però si ho diem com una costum, d'una manera sistemàtica, acabem per desproveir-la de tot el significat que hauria de tenir. Buida de sentiment, la repetim perquè l'altre persona ens digui que també ens estima. Un "t'estimo" deixa de tenir raó de ser quan esperem una resposta. Hauríem de dir-ho simplement perquè volem que l'altre persona ho sàpiga, no per saber si ens correspon.
I tu que em deies que no m'oblidaries, que estaries amb mi per sempre, passés el que passés....Ara ja no existeixo per tu, no hi sóc. I per un costat crec que és el millor: em guardes rancor però almenys ja no pateixes per mi. Però per l'altre penso: <>
No em vas deixar ser lliure, estava canviant per tu....Has d'entendre que hi ha coses que no pots tenir.
I encara t'estranyes que jo sigui l'única que em resisteixo a tu....Podries moure un dit i tindries a qualsevol de les noies que tant t'agraden però no a mi. Et vaig estimar molt, massa. Ara ja és tard per fer-se enrere.
Sempre intento dir-te adéu per fi, però perquè parlar, si les paraules deixen de tenir sentit?
*No parlis si el que has de dir no és millor que el silenci....


Comentaris

  • hola de nou![Ofensiu]
    diesi | 22-08-2007

    Com que tots ens vam quedar amb les ganes has continuat amb les paraules eh? xD

    Tens molta raó amb el que dius de la paraula estimar. Últimament la gent abusa d'aquesta paraula. N'abusem tant que l'hem gastat.

    No sempre quan diem "t'estimo" és una mentida, hi ha vegades que ho diem perquè sabem què vol dir, però això no significa que sempre seguirem estimant. T'ho dic per experiencia... aquest cop no sóc jo la que he resultat ferida.

    En fi, que m'ha agradat molt el text i continua publicant :P

    b#NaT#b

  • ostia..[Ofensiu]
    petitayas | 08-08-2007

    quin text..

    nosee m'agradat!

    un t'estimo.. moolt cert aixo, tant de dir-ho per molt que sigui la teva parella tard o d'hora ja no es el mateix.

    m'anire passant! =)

  • aina | 10-07-2007 | Valoració: 10

    Segueix escrivint, no t'aturis...
    Tot el que no diem amb paraules és tan o més important que allò que les paraules diuen...
    un petó bonica...
    ens seguirem veient aquí i allà...

    "Le dio un beso, sin ninguna curiosidad por saber qué pasa después de que salga el "Fin" en la pantalla de cine. Simplemente, si algun día alguien decidía contar su historia, le pediría que la empezase como los cuentos de hadas, que dicen: Érase una vez..."
    Once minutos, Paulo Coelho.
    "Fugim de qualsevol verbositat
    Digues només el que és essencial:
    els mots de créixer i estimar i el nom
    més útil de cada cosa."
    Miquel Martí i Pol

  • Error[Ofensiu]

    On hi ha aquests guionets hauria de posar: Que ràpid s'ha oblidat de mi...És que no he significat res per a ell??