Paraules de terra.

Un relat de: Annalls
Paraules de terra,
fortes, segures,
puntal i fermesa,
voluntat o tossudesa.

Arrelades a les entranyes,
de la terra,
del teu si,
estables i sinceres.

Paraules de terra,
sàvies i reflexives,
lentes, amoroses,
belles i sensuals.

Paraules fondes,
serenes,assenyades,
paraules amigues,
paraules de terra.

Comentaris

  • betixeli | 03-01-2013

    Feia dies que et volia llegir, i avui he trobat un moment. M'ha agradat aquest teu relat amb olor d'arrels i terra compacta. Crec que és un relat molt de tardor (tot i que de terra n'hi ha tot l'any!).

  • Son les paraules[Ofensiu]
    Entremons | 17-12-2012

    que neixen del més profund de nosaltres mateixos, amb cor de coratge i per tant, fetes de veritat. Tan de bó poguem anar fent néixer tots plegats cada cop més paraules d'aquestes, voldria dir que el món està despertant! :)

    Moltes gràcies per les teus sempre amables cometaris. Una forta abraçada Annalls! I amunt amb els versos!

    E.

  • Annalls[Ofensiu]
    Gabriel M. | 09-12-2012

    Un poemet amb versus curtets, frescos i plens de ritme. Et deixen un bon regust.

    Una besada.

  • Paraules ?[Ofensiu]
    Atlantis | 09-12-2012

    Aquestes són les que m'agraden a mi: de terra, no pas les etérees sino les que toquen fons tot allò que ens envolta.

    Molt ben dit.

    Una abraçada

l´Autor

Foto de perfil de Annalls

Annalls

84 Relats

568 Comentaris

76307 Lectures

Valoració de l'autor: 9.96

Biografia:
M'agradaria saber escriure, captar allò que sents i trasformar-ho en paraules.
Jugar amb elles per posar-les de la manera més harmoniosa. Dir el mateix que han dit d'altres però que no s'assembli gens, fins i tot donar naixement a expressions .
M'agradaria que si algú em llegeix , s'aturi a deixar un comentari per ajudar-me a fer-ho millor.