Paraules a cau d'orella

Un relat de: Frida/Núria

Paraules d'amor
amb amor,

dolces
suaus
calentes
roents
d'afecte
tranquil·les
apassionades
embogides
sinceres
tendres
captivadores
provocatives
eròtiques
de foc.

Paraules d'amor
per a somniar
tots dos.


Comentaris

  • Clar de lluna | 11-03-2008 | Valoració: 10

    ...ben trobades les paraules d'amor, amb el teu permís me l'emporto als preferits!

    Una abraçada!

  • l'home d'arena | 24-10-2007 | Valoració: 10

    gota
    a
    gota
    pluja
    suau
    que
    erissa
    la
    pell

    que bè que hages tornat.

    Un
    bes
    dolç
    a
    l'ànima.

  • Què puc dir-te jo, d'aquest poema?[Ofensiu]
    Vicenç Ambrós i Besa | 22-10-2007 | Valoració: 10

    Què més puc dir-te jo, hauria de dir? El recito, el gravo i te n'envio la gravació?

    Ideal per a ser llegit, perquè és fresc, dinàmic, rítmic. I molt agradable. Paraules a cau d'orella, certament, però res no obsta per a llegir-les en públic, no???

    Re-benvinguda, Núria, a RC!!!!!!!!!!!


    V.

  • Em demanava[Ofensiu]
    RATUIX | 22-10-2007 | Valoració: 9

    on eres...
    Benvinguda!

  • Benvinguda[Ofensiu]

    Hola Núria: benvinguda de nou, amb nom i amb pseudònim. I una bona reentrada laque fas amb aquest poema, del que encara em queden els ressons de la seva precisa i acurada lectura divendres a Cardedeu.

  • gypsy | 21-10-2007 | Valoració: 10

    paraules de desig, serenes amb una cadència que captiva, netes i clares.
    Bellíssim!
    Quin goig, llegir-te!

    gyps

  • Molt bo![Ofensiu]
    blaiv74 | 21-10-2007 | Valoració: 10

    M'ha agradat sobretot el principi i el final. I la passió que hi fiques en tot el poema. Tan sols una coseta: per què "tranquil.les"? És el dubte que tinc, trenca una mica l'emoció.
    Res més, segueix escribint i FELICITATS!

Valoració mitja: 9.86

l´Autor

Foto de perfil de Frida/Núria

Frida/Núria

13 Relats

54 Comentaris

16486 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
M'apassiona escriure sobretot poesia i relat curt. A vegades n'escric i compartir-los em fa feliç.
Escrivint aquí, hi he passat molts bons moments. Hi tenia penjats un munt de relats, però un dia vaig fer neteja i ara me'n penedeixo.
Tinc dos llibrets publicats, cosa que no vol dir que sigui escriptora, però sí que m'hagués agradat ser-ho.
He treballat durant molts anys en el camp de la Salut.
Les meves aficions han anat canviant al llarg del temps, però gairebé totes han estat al costat de l'art. Provablement algun avantpassat meu era artista i ho desconec.
Actualment faig collage, però mai he oblidat els anys en que participava en els Reptes del fòrum. No guanyava mai, però fer-ho em captivava i aprenia a escriure en català cada cop millor, ja que en l’època escolar em va ser vetat.
De tant en tant us vinc a fer una visita, llavors la meva sang braveja per tornar a pujar aquesta barca.
Gràcies a tots els que em llegiu.