Pànic a sortir de la normalitat

Un relat de: Oriol López Llauradó

El Joan havia de parar molt de compte, no podia fer cap gest sospitós, no podia fer cap comentari que el delatés. Ho havia vist tot: havia vist com el metge havia signat un paper que certificava que l'Ernest era esquizofrènic i com uns hòmens de bata blanca l'havien capturat agafant-lo per l'esquena a traïció i se l'havien endut. No podia arriscar-se a ser el següent.

Oriol López Llauradó
oriollopezllaurado@hotmail.com
orio.bloc.cat

Comentaris

  • La idea es bona[Ofensiu]
    Nurithy | 06-01-2007 | Valoració: 8

    ... i el títol molt suggeridor! Animat a allargar-ho ^^

  • Hola Oriol[Ofensiu]
    Frèdia | 19-11-2006

    Opino el mateix que la Ledesma Luna. Aquest relat té un magnífic principi i un final sorprenent, però és tan curt... Té principi i desenllaç i li manca cos. Potser tu apostes pel gènere del microrelat, però "Pànic a sortir de la normalitat" té fusta per convertir-se en una història llarga, d'aquelles que deixa al lector sense alè.

  • si m'ho permets [Ofensiu]
    Ledesma Luna | 18-11-2006

    Crec que la majoria dels teus relats són una meravellosa capçalera per inciar un molt bon relat, la meva opinió és que allarguis aquestes capçaleres... endinsat en l'argument! A la gent li agraden els microrelats, però de vegades en un relat llarg, ple de comparacions, frases fetes i demés pots trobar un relat amb gran valor literari! Estic segura de que pots fer-ho.
    1 Ptó