País de cecs

Un relat de: Vicent Terol

Ningú no li haguera dit mai que arribaria tan lluny. Des del seu despatx, recordava ara els dies a l'escola: les humiliacions, el baix rendiment acadèmic.

Tanmateix, l'autoestima de Jordi no era molt més alta que a la seua infància. Des d'aquell 14è pis, dirigia la mirada cap als edificis i els carrers a través de la finestra.

"Un país de cecs", deia en veu baixa.


Comentaris

  • Gràcies[Ofensiu]
    Vicent Terol | 05-12-2009

    Gràcies, annah i Grocdefoc pels vostres comentaris. He penjat aquest microrelat també al meu bloc (laixeta.blogspot.com) canviant alguna coseta amb la intenció que s'entenga millor tot el que volia contar.

  • Genial![Ofensiu]
    annah | 02-12-2009 | Valoració: 10

    Curt i contundent.

    Qui no et diu que el company dèbil i innocent de l'escola pugui arribar a ser president, astrunatua o líder munidal?

    Una abraçada!

    Anna

  • Capacitat de síntesi[Ofensiu]
    Grocdefoc | 02-12-2009

    Feia molts mesos que no et llegia... i em continuen agradant les teves històries curtes i alhora tan intenses i interessants. Trobo que és un art aquesta capacitat de síntesi.
    A reveure...

l´Autor

Foto de perfil de Vicent Terol

Vicent Terol

127 Relats

380 Comentaris

103038 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Tinc un llibre amb 113 microrelats, editat per "El Toll". Es diu Capsa de bombons.

Fusió de fotografia i microfragments a microfragments.

Escrits variats i altres coses a L'aixeta.


Per contactar: surfinpop@gmail.com