"Ovelles i pòquer"

Un relat de: ignorant

En un prat hi havia un pastor, amb el seu remat d'ovelles, i el seu fidel gos que es deia Scatman. El pastor era un home de poble dels mes típics.
-Prrrraaa saltadora vine cap aquí!!!
La saltadora era una ovella que s'estava anant radere d'unes papallones que pasaven per allí.
Mentre tant no molt lluny de allí hi avia un llop que volia menjar-se la saltadora; Així que va contractar a un drac (desprès de negociar durament el tema dels diners) per que despistes al pastor.
Una de les ovelles del pastor, la girafa, va escoltar la conversa entre el drac i el llop, així que va anar corrents a avisar al pastor.
El pastor espantat va pensar la forma de no deixar-se enredar.
Nomes tenia que no fer cas de el drac.


Vet aquí una princesa que es trobava en un bosc, buscant el seu príncep, que l'avia raptat el drac.
(El drac no avia raptat el príncep l'avia guanyat en una partida de pòquer contra el rei, però com el drac tenia fama de timador pasa el que pasa)
La princesa va veure tres cases petites dos de les quals estaven destrossades. La única que quedava era una de pedra.
Així que va anar a picar a la porta.

Vet aquí una noia de cabells rossos que portava una caputxa vermella i que es dirigia a casa de la seva avia. La noia era mes maca que qualsevol cosa que es pogués imaginar. El llop que es volia menjar la saltadora casualment pesava per allà i ell que a vegades tenia bon cor li va preguntar:
-guapa... on vas amb aquest cos tan maco que tens, mossa?
Ella, sorpresa, es va parar, li va donar un mastegot i va continuar caminant.
El llop ja no sabia que anava a fer així que va seguir aquella noia tan maca.
Desprès d'hores i hores de parlar (ell parla, ella l'ignora) va aconseguir treure-li que anava a casa la seva àvia.
El llop que era client de l'avia va agafar una drecera i va arribar abans a la casa.


La princesa es va quedar sorpresa quan un porquet se la va quedar mirant amb els seus ullets negres i li preguntava:
-que vols noia? Que t'has perdut? Entra, entra que t'ho pesaràs molt be.
A dins de la casa hi avia muntat un casino il·legal.
Ella, però, no va entrar si no que li va preguntar on era l'amagatall del drac. El porquet li va respondre:
-veus aquell xalet a dalt d'aquell volcà? Es allí però ves amb compte!! El drac es com "el padrino" d'aquets voltants.

El llop per descomptat va arribar a la casa de l'avia abans a casa de l'avia i se la va menjar. Llavors s'espera a la noia de la caputxa.
El llop veu com la casa de la avia es molt gran i luxosa, i li es molt familiar...
En poc temps algú va picar a la porta.
-perfecte- va pensar el llop- ja tinc les postres.
Y a obrir la porta es troba amb una ballesta apuntant-lo entre cella i cella (difícil entre tant de pel).

El pastor començava a afartar-se de la manera de ser tan pesada del drac. Estava tot el dia intentant-lo convèncer de que se' n'anés amb ell. Però si se'n anava la saltadora quan tornes no hi seria.
El drac li va dir:
-o no la saltadora esta corrent cap al precipici!!!!
I llavors el pastor se'n va anar.


La noia de la capuxa no sortirà mes en aquesta historia.(tots els editors han suplicat posar una foto de tant bonica que es... mare meva que pervertits...)

La princesa apuntava amb la ballesta al llop, y el llop plorava i gemegava com un cadell. La princesa li va preguntar que si era aqui on vivia el drac. El llop que savia que l'avia li agradava molt anarsen amb molts homes va dir que potser si.
La princesa va entrar el xalet (mare meva fins i tot els personatges de les favules viuen millor que jo!!) i va començar a buscar-lo.


El pastor arribà al precipici però se'n adona que la saltadora no esta allí i decideix anar-se'n, cosa que àuria fet si no agues vingut un ovni i se'l agues emportat. (el pastor no sortirà mes en aquesta historia (aplaudiments))

El drac va menjar tot el be que va volgué (es a dir tot el remat) i quan lla n'estava tip (es a dir quan no quedaven mes ovelles) se'n tornà cap a casa.

La princesa que no trobava el drac s'estava enfadant. El drac quan va arribar, escoltava molt de xivarri i li va preguntar a un servent fidel que era:
-Son els esclaus senyor que estan de baga
-de baga??!! Però perquè?
-doncs per que volen que els hi augmenti la ració de pa i aigua.
-Que els hi augmenti???!! Però si cada un d'ells es menja dues barres de pa senceres a cada àpat!!!
Els esclaus afamats van agafar al llop i van fer una barbacoa. (pobre llop però mira que posar-se a discutir els menús del restaurant just davant d'ells...) llabors la princesa va trobar el drac i a base de cops de puny va obligar al drac a fer la revenja de la partida de poker. El princep va ser alliverat i ell i la princesa s'en van anar a viure a una casa de camp on van cuidar ovelles.

El drac es va folrar de diners de tants cops que avia guanyat a la princesa.

Els porquets van ser detinguts per tindre el casino iliegal.

Els altres personatjes no els comento perque no s'em acudeix cap acudit.

A si com no? I van viure feliços i van menjar aniços










FI

Comentaris

  • eeeeeeeeeeeeeeeeeeeep! para el carro![Ofensiu]
    llu6na6 | 27-04-2006

    no sé si acabes de "néixer" en la wep o t'hi has escolat per algun forat secret...

    Has triat una il.lustració per respresentar-te que deunidó!

    No sé si prendre't en serio, en broma o posar-me a plorar directament.

    Hi ha un emolic de dracs, princeses,porcs, àvies i d'altres ítems que això és una olla de grills.

    la veritat és que he rigut molt i m'he fet un embolic impressionant ,que és, suposo, el que pretenies.

    El teu drac s'ha menjat volunàriament, o involuntària un grapar de "h " que treu el respir.

    En fi "ignorant" no sé de què vas. Espero aclarir-ho en les properes trobades. (treu-te la màscara tan misteriosa...)

l´Autor

Foto de perfil de ignorant

ignorant

1 Relats

1 Comentaris

1125 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
Soc un petit follet que ve de molt molt molt lluny i que no sap escriure bé... aaaarrrgg ara m'amago perque ve un troll... ara em puixo a un arbre i agafo una poma li llenço al llop. El llop de cop i volta salta i m'agafa pel coll llabors en un intent de tallarme el cap... cosa que auria fet si no agues vingut l'ovni i sel agues emportat...
llabors el pastor agafa la saltadora i li dona un plat de fabes llabors la fa servir de "metralleta" contra la princesa que busca al seu pare perque el princep no es suficient valent com per rescatarlo de les mans del drac que es ni mes ni menys que un superman que escup foc i no te cap cosa que fer que tocar les mandonguilles... bojeria? potser... llabors podeu dir que soc boig :) i recordeu :
TOTS SOM IGNORANTS TAN SOLS IGNOREM DIFERENTS COSES

Últims relats de l'autor