Osset de peluix (59): Sobre els amors de la Esse.

Un relat de: unicorn_gris
- Simpy, com t’he de dir que, a mi, els amors no m’interessen. Només m’interessa mirar la televisió, llegir i anar al meu treball laboral. Sóc en bona part una solitària. ¿Estàs en contra de la gent així?

- Pero – diu la Simpy – segur que deu haver-hi algun noi que…

- Espereu, espereu, que fan l’anunci!!

Per la televisió apareix l’anunci de Martini.

- Sí, sí, sí!! “Un Martini invita a vivir”!! “Un Martini”!!

L’Anti diu:

- M’agradaria saber perquè t’agrada tant aquest anunci de televisió. Però, tornant al tema, segur que et deuen agradar els nois, perquè no ets pas lesbiana.

La Esse respon:

- Certament, no sóc jo lesbiana, això sí que us jo juri.

La Simpy:

- Aleshores, t’agraden els nois, però no entenc com és que mai hagis conegut un noi ideal.

La Esse tus per un moment, es frega un llavi amb els dits i diu:

- Doncs no, no he trobat ningun home ideal, us ho juro, ningun hom… Eh!! Un altre cop l’anunci de Martini!! Com m’agrada!!

Aleshores la Miranda comenta:

- ¿I el meu nuv… amic especial Èric? ¿No el trobes un home atractiu?

La Esse comenta:

- Té un aspecte físic apreciable, però el seu caràcter no… no em sembla molt atractiu.

A fora de la disco, el Martí segueix vigilant el grup, especialment a l’Èric.

- Bé, no vull, almenys de moment, penetrar en els misteris del teu amor – diu l’Èric. - ¿Marxem ja del Baylie’s?

Tots estan d’acord i es disposen a marxar-se del local, primer pagant les consumicions.



(Continuarà.).



-------------------------------------------------------------------------------------

Sigues benvingut a Lletra Perenne, si ens vols visitar: ca.lletra-perenne.wikia.com

Comentaris

  • ¿No em prens el pel, Montserrat?[Ofensiu]
    unicorn_gris | 30-10-2016

    ¿Segur que t'has llegit realment el relat i no em prens el pel? ¿No serà que la teva única intenció és promocionar els teus relats fingint una lectura irreal?

    Només dius del meu relat que "tens molta imaginació". Això es pot dir de molts relats...

  • Bonic[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 29-10-2016 | Valoració: 10

    M' ageada cim escrius, tensbimahinacio

l´Autor

Foto de perfil de unicorn_gris

unicorn_gris

61 Relats

164 Comentaris

35649 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Em presento.

Em dic Unicorn Blanc del Bosc, o Unicorn Blanc. També utilitzo, per raons pràctiques, els pseudònims de Crom el nòrdic, Unicorn Gris i Cuidador d'Ossets, si bé només posaré articles nous en aquest últim pseudònim i en aquest mateix en què ara em veieu (els altres noms d'usuari són de consulta i, en certa manera, d'emmagatzemament d'antics articles).

Els meus ideals són el catalanisme, la literatura, el món de la fantasia i l'acceptació de les normes socials que defenso, entre d'altres.

El meu nom de Facebook és
"Mark Corbera Mestres" .

El meu nom de Twitter és
"El Dorat"

El meu email és
webmestre2(arr.)gmail(punt)com

El conjunt de les meves webs (és a dir, de les webs administrades, moderades o dirigides per mi) es diu Portal Perenne, també anomenat "el Perenne" i està format, entre d'altres, per Lletra Perenne, també anomenada "la Perenne" .

La meva web d'articles es diu, com hem dit, Lletra Perenne i està a:
http://lletra-perenne.fandom.com/ca .

Actualment disposo de fòrum, el Fòrum Perenne, part de el Perenne, la direcció del qual és:
http://forum-perenne.foroactivo.com/ .

Podeu tenir accés a tots els relats de Lletra Perenne publicats a Relats en Català aquí:
https://lletra-perenne.fandom.com/ca/wiki/Lletra_perenne_Wiki#Continguts_del_Cosmos_Perenne_en_la_web_Relats_en_Catal.C3.A0

Els meus pseudònims a Relats en Català són: Unicorn Blanc del Bosc, Unicorn Gris, Cuidador d'Ossets i Cromelnordic. Observació: m'hagués volgut dir "Unicorn Blanc", però no podent fer-ho, em vaig fer dir "Unicorn Blanc del Bosc".

Que vagi bé!!!