Osset de peluix (57). L’endevinació de la Esse.

Un relat de: unicorn_gris
La Esse ja ha tornat del lavabo, i està disposada a fer la seva endevinació sobre l’Èric i la Miranda. La Anti mira atentament.

Passa les mans davant de l’Èric i tanca els ulls.

- Ets un noi excepcional encara que no ho sàpigues. Però t’espera un notable repte.
Un drac agressiu t’espera. No et serà fàcil el camí.

- ¿Qui serà aquest drac? – diu l’Èric. - ¿L’Armando?

- En el repte – continua la Esse, - hauràs d’escollir entre tu mateix i l’amor. Però estic segur que sabràs el que et convindrà.

La endevinadora continua una bona estona amb frases enigmàtiques, i després passa a intentar endevinar-li el futur a la Miranda.

Comença a fer-li gestos davant la cara… i cau desmaiada.

- Esse!! – Crida la Simpy. - ¿Què et passa, amiga?

Al cap d’uns minuts i d’haver-li posat una mica d’aigua als llavis, la noia recupera la consciència.

- Miranda, he vist que, si la meva endevinació no falla, dintre de pocs dies, tu moriràs – diu mentre l’assenyala.

- ¿Com és possible? – diu la Miranda. – Segueix indagant, Esse. Vinga, hem de saber quina cosa m’amenaça i com solucionar-ho.

La Esse s’hi posa durant un quart d’hora, però no aconsegueix endevinar més. Si els seus poders no li fallen, la Miranda està realment en perill de mort imminent. Potser estan fallant…

- Bah, - diu la Anti. – No seria el primer cop que els teus poders prometen una cosa i després la pifien.

- Potser no s’ha de subestimar – diu la Simpy. – Tant de bo sapigués quin problema té ella i la pogués ajudar.

En aquests moments una figura entra en el Bailie’s i comença a caminar cap a la Anti somrient… Un noi amb ulleres ros que no resulta desconegut a la colla de la Miranda…

Comentaris

  • Un toc molt especial...[Ofensiu]
    Rafaelmolero | 05-11-2014 | Valoració: 10

    M' ha agradat el relat... i té una simpatia molt bona, i molta graciosa... és fenomenal que la Esse vol endivinar-li i clar queda malament davant de tots... és molt agradable de llegir. Gràcies, Unicorn, per donar-me un comentari al meu poema de l'altre dia... un gran salut. Rafael

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Foto de perfil de unicorn_gris

unicorn_gris

61 Relats

164 Comentaris

35973 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Em presento.

Em dic Unicorn Blanc del Bosc, o Unicorn Blanc. També utilitzo, per raons pràctiques, els pseudònims de Crom el nòrdic, Unicorn Gris i Cuidador d'Ossets, si bé només posaré articles nous en aquest últim pseudònim i en aquest mateix en què ara em veieu (els altres noms d'usuari són de consulta i, en certa manera, d'emmagatzemament d'antics articles).

Els meus ideals són el catalanisme, la literatura, el món de la fantasia i l'acceptació de les normes socials que defenso, entre d'altres.

El meu nom de Facebook és
"Mark Corbera Mestres" .

El meu nom de Twitter és
"El Dorat"

El meu email és
webmestre2(arr.)gmail(punt)com

El conjunt de les meves webs (és a dir, de les webs administrades, moderades o dirigides per mi) es diu Portal Perenne, també anomenat "el Perenne" i està format, entre d'altres, per Lletra Perenne, també anomenada "la Perenne" .

La meva web d'articles es diu, com hem dit, Lletra Perenne i està a:
http://lletra-perenne.fandom.com/ca .

Actualment disposo de fòrum, el Fòrum Perenne, part de el Perenne, la direcció del qual és:
http://forum-perenne.foroactivo.com/ .

Podeu tenir accés a tots els relats de Lletra Perenne publicats a Relats en Català aquí:
https://lletra-perenne.fandom.com/ca/wiki/Lletra_perenne_Wiki#Continguts_del_Cosmos_Perenne_en_la_web_Relats_en_Catal.C3.A0

Els meus pseudònims a Relats en Català són: Unicorn Blanc del Bosc, Unicorn Gris, Cuidador d'Ossets i Cromelnordic. Observació: m'hagués volgut dir "Unicorn Blanc", però no podent fer-ho, em vaig fer dir "Unicorn Blanc del Bosc".

Que vagi bé!!!