Osset de Peluix (43). La petita s'engresca amb l'Osset.

Un relat de: Unicorn Gris

La Marta li demana a l'Èric que esperi una mica mentre es vesteix. Triga alguns minuts. Després l'Èric entra a l'habitació i es sorpren de veure a la Marta vestida de mexicana amb un vestit preciós, ben pentinada, amb la peineta a sobre.

- Caram - diu ell; - sí que t'has posat elegant.

- T'agrada, Ozet? Jo participo a la fira d'abril i al carnestoltez, i zempre m'agrada vestir així.

- Estàs feta una petita doneta...

- A vegades adguna noia de l'Inztitut diu que m'agrada mazza vestir de pallassa...

- Ui, pel que ha de dir la gent, no s'ha de fer cas! Està bé la sorpresa, veig que...

- Ezpera, que ara vull actuar una mica - L'Èric s'estranya - Sí, sí, deixa'm fer.

L'Èric, a petició de la Marta, s'asseu, i la noieta es posa dreta i a picar de peus i dóna alguna volta sobre sí mateixa. Somriu i canta com la Julieta Venegas:

- " De qué me sirve saber, y encontrarte ahora, yo ya no te quiero!
" La vida nos ha demostrado que el paso del tiempo está de mi lado!
" Yo que pensaba que te perdía a ti, ahora ya lo entiendo, tu me perdiste a mi!

Repeteix vàries vegades els versos i gira sobre els talons. L'Èric s'anima i fins l'aplaudeix.

- Bravo! Està molt bé. Hi poses molta ilusió. Et felicito, guapetona.

La Marta arrepenja els seus colzes sobre les cames de l'Èric i somriu amb entusiasme.

- Tu tens alguna cosa que m'iluziona, Èric. No ho zé, ets diferent, un home curiós, elegant... Tenz el teu encant.

L'Èric posa cara extranyada, però somriu i diu:

- Sí, veritat? Ja m'ho diu la teva tieta Miranda, també...

- Per zert, com van les cozes entre tu i la meva tieta? Saps si us acabareu enrotllant al final?

- També m'agradaria saber-ho a mi. No ho sé... De moment m'he compromès a estar un temps amb ella, i no vull que tingui cap queixa de mi; vull que estigui a gust.

- Em zembla que la Miranda no és l'única que li agradez... L'Eva...

- L'Eva és simpàtica, però no acabem de congeniar.

- Ez molt guapa, oi?

- Ho és, però... vaja...

- En el fons - diu la Marta, - les entenc tant, a la Miranda i a l'Eva... Si jo tinguéz uns quants anyets més, també sentiria per tu... - La noieta l'observa com es posa tens. - Apa, Èric, t'ho prenz massa a la valenta! Intenta viure més la vida, home...

L'Èric somriu i la besa a la galta:

- D'acord, maca. Vols que ara fem deures?

- Au, vinga.

La Marta es canvia de roba i l'Èric li ajuda a preparar el material d'estudi.

Abans de començar l'estudi, la Marta li diu: "Aquezta tarda la meva tieta et prezentarà les seves amigues. Només vull que prometo que intentis divertir-te". Ell, amb fermesa, li ho promet.

Passa el matí i arriba el vespre; aviat serà l'hora del sopar de la Miranda amb ses amigues. Han quedat les tres noies, la Miranda i l'Èric a un bar elegant per prendre unes copes.

Ja són les set. L'Armando arriba a via Laietana, entra en un banc i es posa a fer servir el caixer automàtic; l'operació, però, es va allargant més del compte.

En aquests moments surt la Miranda per una cantonada de via Laietana i camina cap al banc. I pensa: "He estat tant distreta per els meus flirtejos amb l'Èric que no m'he enrecordat d'agafar diners del caixer; faré servir aquest. M'alegro que s'hagin portat bé ell i la Marta; ja ho sé que és un gran atio; quin incident amb la trompada de la Miranda pobra, però aquestes coses passen".

La Miranda s'apropa al banc de via Laietana, on és l'Armando. Es disposa a obrir la porta...

(Continuarà).

-------------------------------------------------

Visita La Stoa: www.lastoa.cat

Comentaris

  • Més...[Ofensiu]
    Jansy | 09-08-2007 | Valoració: 7

    Jo fa molt que no llegia res de l'Osset de Peluix i crec que també estic una mica perdut...

  • Entretingut[Ofensiu]
    Roserdeljardi | 26-07-2007 | Valoració: 8

    No se perque, crec que m'he perdut, pero ha estat entretingut.

l´Autor

Foto de perfil de Unicorn Gris

Unicorn Gris

143 Relats

321 Comentaris

160866 Lectures

Valoració de l'autor: 8.96

Biografia:
Em presento.

Em dic Unicorn Blanc del Bosc, o Unicorn Blanc. També utilitzo, per raons pràctiques, els pseudònims de Crom el nòrdic, Unicorn Gris i Cuidador d'Ossets, si bé només posaré articles nous en aquest últim pseudònim i en aquest mateix en què ara em veieu (els altres noms d'usuari són de consulta i, en certa manera, d'emmagatzemament d'antics articles).

Els meus ideals són el catalanisme, la literatura, el món de la fantasia i l'acceptació de les normes socials que defenso, entre d'altres.

El meu nom de Facebook és
"Mark Corbera Mestres" .

El meu nom de Twitter és
"El Dorat"

El meu email és
webmestre2(arr.)gmail(punt)com

El conjunt de les meves webs (és a dir, de les webs administrades, moderades o dirigides per mi) es diu Portal Perenne, també anomenat "el Perenne" i està format, entre d'altres, per Lletra Perenne, també anomenada "la Perenne" .

La meva web d'articles es diu, com hem dit, Lletra Perenne i està a:
http://lletra-perenne.fandom.com/ca .

Actualment disposo de fòrum, el Fòrum Perenne, part de el Perenne, la direcció del qual és:
http://forum-perenne.foroactivo.com/ .

Podeu tenir accés a tots els relats de Lletra Perenne publicats a Relats en Català aquí:
https://lletra-perenne.fandom.com/ca/wiki/Lletra_perenne_Wiki#Continguts_del_Cosmos_Perenne_en_la_web_Relats_en_Catal.C3.A0

Els meus pseudònims a Relats en Català són: Unicorn Blanc del Bosc, Unicorn Gris, Cuidador d'Ossets i Cromelnordic. Observació: m'hagués volgut dir "Unicorn Blanc", però no podent fer-ho, em vaig fer dir "Unicorn Blanc del Bosc".

Que vagi bé!!!