ORGASME

Un relat de: puramaria3

T'escampes amb el fregament que et busca, oasi singular en la teua llum prodigiosa, malgrat la teua agitació.

Com un espasme que s'agitara fins al fons de la veritat més àmplia,
sumes l'esdevenidor immediat i vaticines les seues flors en la carn que crema.
Et silencien, els uns i els altres. Els més hipòcrites t'amaguen. Els cors gèlids t'enyoren mentres t'escampes amb el fregament que et busca: diminut destí a què anhelem tornar cada una de les nits.

Alces la veu per mi quan les seues mans palpen els meus malucs desperts
i em busquen la humitat que es resistix a la desídia i la peresa.
Obris per mi la carn que t'espera, deixes en ella blaves mostres de l'ímpetu creixent amb què t'afirmes en la meua esquena i en el cor del plaer, on res és més cert. Reposes després de succeir, endormiscat anhel que es creu aconseguit per un instant intens que es trenca en les roques d'una luxúria nova per a ser perseguit, una vegada més, en l'extensió total d'un deliri antic.

T'escampes amb el fregament que et busca.

Ocupes el meu cos excitat i en ell, agitada explosió d'emocions i somnis, t'instal·les ocupant la meua pell i els meus sentits, com la saba nova, com un amor intens, com a foc que presta la seua ardent llum al gel que s'esquiva.

És en les mans d'espasme desitjat, en les seues mans de sucre, on sóc una dona que no es nega i es mira, de front, en els espills de la veritat més certa.

Comentaris

  • UN MIRATGE[Ofensiu]
    puramaria3 | 14-01-2010

    on no existeix la mentida possible: la pell i la carn només escolten la veu de la veritat, de l'emoció...En les aigües de l'orgasme hom es sent un vaixell de carn que sap que el viatge és curt però intens i real...
    Gràcies pel teu comentari!!!
    Pura Maria

  • on res és més cert[Ofensiu]
    franz appa | 12-01-2010

    Exquisita prosa per descriure amb una elegància exacta i precisa, alhora que lírica, aquesta sensació, aquesta experiència, que certament ens fa probablement aprendre la part més indubtablement certa i indubtable de la nostra singularitat, una singularitat que ens uneix de fet -i no crec que em contradigui- a tota l'espècie, i també ens iguala a moltes altres espècies, el món animal al qual pertanyem però del qual (o millor, en el qual) ens diferenciem per la capacitat d'articular les paraules. I encara millor si ho fem amb la capacitat suggestiva que aquí mostres.
    Parlem d'orgasme i ja podem enunciar-lo. Ajuntem paraules i invoquem l'ajuntament de la carn.
    Un miratge?
    ... que funciona!

    Salutacions,

    franz

l´Autor

Foto de perfil de puramaria3

puramaria3

56 Relats

87 Comentaris

48935 Lectures

Valoració de l'autor: 9.95

Biografia:
M'agradaria tindre la veu que hi tenen altres, veus de salnitre, color i llum

"A TRAVÉS DEL CAMÍ
-VIATGERS DE LA SAL-
PASSEN ELS TEMPS CONFORMES
AL FUTUR QUE ACOMPANYEN.
EL SECRET DE LES HORES
CREUA EL SOL DE LES DUNES."

TERESA PASCUAL
REBEL·LIÓ DE LA SAL
..........................................................................

"PERÒ HE APRÈS QUE LES COSES NO CREIXEN PARAL·LELES,
I QUE, OCULTS, HI HA SENTIMENTS QUE BROSTEN A LES FOSQUES"

JOSEP LLUÍS ROIG
Peixos d'un mar sec

****************

puramariacreativa@gmail.com

Enllaça'm i visita'm...fes clic en les paraules següents:
SEXE I CIRCUMSTÀNCIES: JO
EROS Y PALABRAS
EVA Y SUS ADANES
FOTOPOEMES EN FLICKR
ELS MEUS E-BOOKS
LA MOSCA ROJA
FOTOPOEMES EN FOTOCOMMUNITY