Optimisme

Un relat de: DinsElSilenci

La pluja queia lenta i parsimoniosa i invitava al passeig malenconiós però les barreres de l'absurd han boicotejat el viatge. La fantasia ha mort i només queda el silenci. El silenci i el blanc de l'oblit. Un blanc que és un vel que amaga la vida de les coses. La pèrdua de tot, que és el que resta quan ja no resta res. No hi ha pau on la pau és absència de vida. No hi ha alegria on l'alegria són llàgrimes exhaurides. No hi ha vida quan la vida és l'absència de viure. No hi ha jo, quan al mirall no hi ha un reflex amable.

Tanco els ulls i xiuxiuejo al verd humit del bosc sota la pluja velles cançons apreses amb prou feines a la infància. Recordo la música de la grava sota el meu pas i recordo els camins que em prometia recórrer. Enyoro la vida que no he viscut. Avorreixo la vida que m'avorreix i enyoro també la vida que no viuré. Covard. Em dedico a mi l'epitafi patètic d'un mort en vida: aquí descansa un mort que ho és perquè ha decidit no viure.

Comentaris

  • Ens descrius un optimisme tenyit de[Ofensiu]
    Romy Ros | 13-10-2009 | Valoració: 10

    certa tritesa encara que d'una revolada ens envoltes d'un vitalisme desbordant. M'han vingut al cap algunes paraules d'Emerson que deia que "la confiança en si mateix és el primer secret de l'èxit".
    Salutacions i si o et fa res, et seguiré llegint!

  • Feliç 5è Aniversari d'RC[Ofensiu]
    mar - montse assens | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?
    f

  • Molt ben escrit[Ofensiu]
    brins | 30-11-2008 | Valoració: 10

    M´has entristit una mica, però m´ha agradat.Alcem l´ànim! Fem-hopels que són al nostre voltant

    Una forta abraçada

  • Força[Ofensiu]
    beginn | 05-10-2008 | Valoració: 8

    Saps transmetre molta força poètica en estats d'ànim vitals i potents.

    'No hi ha pau on la pau és absència de vida', fantàstica imatge...

    salutacions,
    beginn

  • Està clar! Un optimisme...[Ofensiu]
    rnbonet | 03-10-2008

    ...romàntic potser, i descrit amb un prosa poètica que arriba lluny del cor i l'intel·lecte.
    Bon fragment, xicon/na!
    Salut i rebolica!

  • Prosa poètica. [Ofensiu]
    Alberich | 02-10-2008 | Valoració: 8

    M'agrada aquesta prosa poètica que fas servir. Surten sentiments i pensaments de profund calat, que ultrapassen els límits de quelcom convencional.
    Com que no et conec, penso seguir-te llegint.

Valoració mitja: 9