On sou aquesta nit?

Un relat de: CLoNaDa

Estic aquí, amb les llàgrimes impedint que pugui veure bé la pantalla.
Paraules per desfogar-me, per treure tot l'ho de dins.
Nines meves, on sou aquesta nit?
Us necessito, perquè no esteu avui per mi?
Em sento desgraciada, sola, en aquesta nit.

Fa un fred que la pela. i porto l'abric...
La meva mare estén la roba, ara tornarà i em fotra fora.
Mentre apagui l'ordinador, sentiré com si em quedes sense respiració.
Perquè un cop apagat no em podreu aconsellar,
ajudar,fer-me riure, animar.me, encoratjar.me,
dir que fer i com sentirme aquesta nit.

Mentre intenti dormir, pensaré que estareu dormint dolçament,
Que esteu cansades,que demà hi ha classe,
però en el fons seré egoista i pensaré, on estaveu aquesta nit?
M'he sentit sola, desesperada i aixi és com m'he adormit.
Almenys espero somiar en que algun dia ell i jo haguessim pogut ser alguna cosa.
I llevar-me l'endemà pensant que perquè no ha pogut ser,
I ja tindria la solució, us conec , perquè ja se quina resposta m'haguessiu dit.

Ara mateix ja se continuar.
Se que avui quan us volia no hi ereu, però gràcies per les altres mil i una nits.
En que vosaltres ereu allà per mi, encara que avui estigui fatal i no crec que pugui dormir.
Gracies Noies :CDM

Comentaris

  • PABBYXURRI DE MI AMOOOO[Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 31-01-2006 | Valoració: 10

    ahahahaha ks mnona ellaaaa!

    et comprare un novio d la constructora perke en tinguis 2 xDDDDDDDDDDDDD xDDDDDDDDDDDD xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    kafuerte, jo alla tota motivada i krido excés de salari!!!!!! destruccio, i salta l cabron i diu, xDDDDD andreiiiita aki no hay muchachos para ti, i jo, no me digas no les habia visto la calva xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    bonissim tia xDDDDDDDDD
    tadoru ts la meva deesa.


    unpetonaaaaaarro ml gran fals?

  • SieMenS | 22-01-2006

    uale uale uale uale uale ualeeeee!
    seraaaaaas!! esqqqqqQqqq!!! clonadaaaaaa! buaaaaaaahhH! pffff..juuuuuuursss..aiiiiiiiiiiixxxXx!!!!

    tot d'onomatopeies tan sols per..per perperperperppeerr!! nenaaa! q a mi no mu fasis axoooooooooooooo! qqqQ..aixxX..io a la fganSa i tu publican relats..esqqqqQq!! juuuuuuU..ma posare a ploraaaaaaaaaaaar!

    __una instants més tard..__

    vale, iasta.
    primer d tot, gracies gracies gracies, tia, ets fantastica, CDM x sempre, CDM x totes i totes x CDM!! uaasHle! ii..testimu testimu testimu!! qqQ.. puF*

    i ia noseq mes dir..xDDDDD iNgaa kuKaa!! q dsd q he tornat nkara no hem parlaat..! T_T T'ESTIMOOOOOOOO!

    PauLa*

  • NoKia | 17-01-2006

    T'ESTIMO MOLTÍSSIM



    ara sí ;)

    petons neni!

    nK

  • nena...[Ofensiu]
    NoKia | 17-01-2006 | Valoració: 10

    q em fiku a plorar eeeeee... julinss... ains tia... CDM sempre amb tu, smp am totes! q x aso i som, x axo existim (a part d conkerir territoris, forma asociacions secretes, critikar ex's, kedar, embrutir bcn i riure desesperadament...) x animarnos, x tenirnos, x estimarnos...

    i testimo tant nena, tan i tan... fuaaa!
    mersiii moltes moltissimes gracies x aket brutal text.. ara mateix cap a preferits neni ;)

    T'ESTIMO

  • Hi han...[Ofensiu]
    AVERROIS | 17-01-2006

    ...nits de totes les menes, de desesperació com la que descrius, d'insomni, d'amor, d'alegria, la vida es aixì però no tinguis recansa i pren les coses com un aprenentatge i has de voler ser feliç per poder-ho aconseguir. Una abraçada.

l´Autor

Foto de perfil de CLoNaDa

CLoNaDa

3 Relats

11 Comentaris

4165 Lectures

Valoració de l'autor: 5.00

Biografia:
El meu pseudonim és CLoNaDa, com la majoria de coses que m'han marcat en l'ho poc que porto de vida, tonteries i records senzills, el meu nick també ve a partir de coses absurdes però per mi de gran valor. Crec que això també és l'ho millor de ser jove, que ric per tot, tot em fa gràcia i tot són riures sense saber ben be perquè.Tinc 14 anys i soc peixos, visc a Martorell, la més gran de tres germanes, a les quals no paro de molestar. Encara que sempre digui parides, a vegades em ve l'inspiració, escric i publico. Perquè potser ajudo a algú a trobar la forma d'expressar en paraules el que sent i no sabia dir, a sentir-se identificat amb el text i entendre millor les coses. Perquè en un text, les paraules són l'únic recurs d'expressió. No em crec massa bona escritora, però m'ajuda a entendre millor el que em passa i sento. Em considero molt optimista i el motiu de la meua vida és l'amor. Soc oberta i extrovertida. M'interessa i m'aficiono a l'ho típic:música, internet, moda, ballar, sortir, esquiar i com a vici la xocolata!