ON ES L´ARROS ?

Un relat de: montserrat vilaró berenguer
La Maria asseguda a la taula contempla la cassola de conill amb pollastre i pèsols. No diu res , inclús lloa el bon gust que té.
Noia avui cuino jo , va sentir dir al seu home, et faré un arròs com els d' abans que segur et lleparas els dits.
La Maria és pregunta on es l' arròs?
On és el que restava d' escalivada del dia abans ?
On és el paquet de cebes sencer que va comprar ahir ?
On és el bric de caldo de pollastre ?
I tenint tantes preguntes ho demsna al seu home.
Doncs on vols que sigui s la cassola, i encara t' has descuidat els alls negres que tenies, tot ben triturat.
Ahhhh! Diu la Maria , i l ' arròs ?
Doncs mira noia, el que quedi ara serà per sopar i per demar el que resti, ja hi tirare l' arròs.
No estàs contenta mai noia !!!!
Jo que t,' estalvio de cuinar, encara em fas retrets !!!!
Es que no hi ha qui t'entengui, noia ,!!!
Gràcies diu la Maria, si estic molt contenta de que hagis cuinat tu, molt agraïda !
Ho veus dona, així està millor.
No creus que ha sortit una mica oliós també li he tirat tota l' ampolla d' oli ?
Noooo diu la Maria, està al seu punt.
I és diu, ja em semblava que havia més oli a casa.........
Calla i menja.

Comentaris

  • Bon relat[Ofensiu]
    Karin | 06-10-2017 | Valoració: 10

    A vegades jo també cerco l´arros, una bona reflexio

l´Autor

Foto de perfil de montserrat vilaró berenguer

montserrat vilaró berenguer

464 Relats

1635 Comentaris

322127 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Tota la meva vida he sigut lletraferida. M'agrada molt escriure, perquè
a dins meu està ple d'històries i tinc com una necessitat d´explicar-les
Per mi és un plaer compartir somnis i pensaments amb qui tingui la paciència de llegir i procurar entendre els meus humils escrits ,fets amb tot el meu cor. Moltes gràcies per la vostra gentilesa.