omples de flors

Un relat de: jaumesb

Omples de flors
el camí
que em porta a tu.

Em beses,
peus,
mans,
cor
i boca.

M'obres
totes les teves portes,
em dónes la mà
per tots els teus cels.

L'amor i la vida
ens piquen l'ullet
i ens somriuen

Comentaris

  • Camins que vas omplint[Ofensiu]
    brideshead | 16-03-2006 | Valoració: 10

    amb les flors de la teva poesia i la teva ànima de trovador.

    Gràcies per dir-m'ho, encara no ho havia vist. Preciós com sempre.

  • L'amor com un pom de flors[Ofensiu]
    Andrea_Subirana | 09-01-2006

    quan és viu e intens i es dóna sense demanar res a canvi. Amor i vida en una conjunció única i perfecte. Espero que sempre tinguis aquest camí ple de flors.

    Una cordial salutació.

  • La Banyeta del badiu | 21-12-2005 | Valoració: 10

    Què per molts anys li puguis picar l'ullet !!!.
    Un petonet. Pilar

  • que senzill i que bonic![Ofensiu]
    llu6na6 | 29-11-2005

    quin reguitzells de paraules oloroses i delicades per bastir un poema d'amor! Et felicito, jaumesb!

    Tries les paraules justes, com el pintor tria els pigments adequats per dotar de llum i força la seva pintura.

    El quadre que tu pintes, el deus dur grabat al cor ,SEMPRE, sempre.

    Com me n'alegro!!

  • uuau![Ofensiu]
    papallona | 17-11-2005 | Valoració: 10

    M'encanta lleguir-te, crec q ja t'ho havia dit... M'encanta aquest estil teu de fer poemes curtets però dels que podries treure molts de temes, molts de sentiments. Aquest poema m'ha agradat en especial, molt guapo!

    Papallona

  • és una etapa...[Ofensiu]
    Capdelin | 17-11-2005 | Valoració: 10

    de l'amor... bonica, juvenil, enamorada on només hi ha pètals sense espines, on tot es veu positiu, colors vius sense ombres, on tot el que és bo s'ageganta i els defectes desapareixen... és una època per gaudir de la vida i de l'amor i per agafar reserves per a les etapes no tant dolces, no no hi ha mites, només persones...
    una abraçada!

  • Una declaració d'amor...[Ofensiu]
    brideshead | 16-11-2005 | Valoració: 10

    pot ser com un gran pom de flors, que destrïes una a una, com grans virtuts de la persona que estimes, com grans moments que reconeixes que et poden fer arribar a sentir tan bé, que sents que et fan l'ullet a cada instant, et somriuen, et donen vida.

    Bon poema. Es llegeix amb suavitat, amb una melodia de fons molt amorosa. Curtet i encisador!

    Felicitats i cap al 14!

  • Es podria millorar[Ofensiu]
    majuma | 16-11-2005 | Valoració: 7

    No te contingut, i es poc expresiu

  • un amor...[Ofensiu]
    ROSASP | 15-11-2005

    suau, tendre i perfumat de vida, com aquestes flors que t'ofereixen.
    Dolçament descrit aquest sentiment que s'escampa per aquest màgic camí compartit...

    Una abraçada i fins aviat!

Valoració mitja: 9.5